- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
To zależy gdzie patrzę. W aplikacji mój orange mam tylko jakieś archiwalne numery na kartę, a przez przeglądarkę tylko widzę abonament podpięty pod love komórkowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Opieraj się na przeglądarce, bo coś nie tak z kontem, to aplikacja cuda pokazuje 😉
Daj zrzut z przeglądarki (tylko zamarz swoje dane), będzie coś wiadomo, bo teraz zgadywanie, tylko konsultant widzi twoje aktywne usługi i ty, my nie mamy w to wglądu.
Tak to powinno wyglądać, choć stary zrzut z forum, ale podgląd jest 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Z tego zrzutu nic nie wynika, to za telefon w Love jest, jedna usługa tylko?
Wyjaśń to jutro na czat 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Tak. Od samego początku nie miałem podglądu do usług stacjonarnych, tylko abonament komórkowy mi zmigrowali do love. Zaraz prezesie umowę
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
@janusewicz6 pakiet w umowie kompletny Orange Love, więc musisz wyjaśnić szczegóły na czat Orange najlepiej, bo tam możesz dołączyć umowę elektroniczną, potem powinno być podobnie na portalu www Mój Orange, jak wkleiłem zrzut poglądowy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
OK, czyli masz w ręce umowę i masz instalację światłowodową (?) która działała. Teraz nie działa i informacje na infolinii oraz w portalu masz niezgodne z umową. Najwyraźniej SYSTEM potraktował Cię wyjątkowo złośliwie.
Dobra wiadomość jest taka, że miarodajna jest jedynie umowa (która jest OK ) i tego musisz się trzymać. Zgłaszając formalną reklamację do tej umowy poprzez czat czy salon na pewno uzyskasz w końcu stan pożądany. Tylko niestety trudno powiedzieć jak długo to potrwa. Za czas niedziałania usług należy Ci się rekompensata, co najmniej w formie rabatu. Powinieneś się tego domagać (ale IMHO najpierw niech wszystko zacznie działać).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Masz rzeczywistości nieźle z tym zakręcone. Typowo tak wygląda konto przez aktywacja części stacjonarnej. To naprawdę zastanawiające, że są dołączone skoro widać wpis o ich uruchomieniu. Mam nadzieje, że jak najszybciej odkręcą tą sprawę. Liczę, że podzielisz się z nami postępami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Dziękuję. Jasne że się podzielę.