Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Jestem przy. Mam kabel


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

IMG_20220620_202747.jpg


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14452
  • 59380
  • 722

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  linia podłączona prawidłowo.  Teraz podłącz modem do gniazdka opisanego "modem"  i zobacz czy dioda ADSL  się zaświeci. Opisz co się stanie jak podłączysz modem najkrótszym przewodem z pudełka ( szary z wtyczkami RJ11)


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Totalnie nic.  jak uruchomiłem modem ponownie zapaliła się tylko lampka zasilania


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Po chwili zaczął mrugać na czerwono dsl i zgasł. I zapaliło się wifi


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14452
  • 59380
  • 722

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  brak sygnału z linii. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Czyli czekam na techników. Ale obstawiam dalej problem systemowy, bo mimo że widzę swoje usługi w Orange to nic nie mogę z nimi zrobić. Wyskakuje błąd


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14452
  • 59380
  • 722

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  moze być kilka  powodów. Trudno zgadywać. Od błędu systemowego przez blokadę portu VDSL aż do braku krosowania na centrali. Może być problem z linia, która nie wytrzymuje VDSL 

Technicy będą wiedzieć i musisz wyciągnąć od nich informację 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Oki dziękuję za pomoc


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14452
  • 59380
  • 722

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6 informuj, bo coś mi podpowiada, że to jeszcze nie koniec problemów...