- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Dziękuję. Po rozmowie z partnerką napisałem wiadomość do pracownika Orange który tj. zaczął prowadzić moja sprawę ,odnośnie rozwiązania mojej umowy. Dam jeszcze dzień dwa Orange do uruchomienia usług, bo tak na prawdę to nie ja powinien tak za bardzo mieć parcie aby być w Orange, tylko Orange abym miał jak najwięcej u nich usług. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Nie chcę być złym prorokiem ale cienko to widzę, że wyrobią się w w dzień. Od umowy zawartej poza lokalem możesz odstąpić bez niczego w terminie 14 dni od zawarcia. Po tym okresie rozwiązanie umowy z winy Orange to kolejna reklamacyjna sprawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Witam. "~Wiktoria", wczoraj, około 10.30 zadzwonił do mnie technik. Przyjechał, usunął usterkę. Z informacji jaką uzyskałem,bo nie było mnie w domu usterka była poza lokalem klienta.
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
@janusewicz6 super, że wszystko już jest ok. Już diody wskazywały na brak usługi z linii. Czasem jednak tak samo się dzieje jak modem się uszkodził, ale to rzadkie przypadki...grunt, że działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
@janusewicz6 to super 👍Teraz jeszcze kwestia MO. Jak się za kilka dni nie poprawi to zgłoś do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
OK, to teraz (jeśli faktycznie usługi już działają poprawnie) pozostaje kwestia ich obsługi. Jeśli na portalu MO (z komputera) widzisz wszytko poprawnie, to w sumie nic bym na Twoim miejscu nie robił, nawet jeśli aplikacja MO pokazuje bzdury. Natomiast jeśli w portalu coś jest jeszcze nie tak, to masz dwa wyjścia: zaczekać do pierwszej faktury i, jeśli będzie niezgodna z umową, złożyć reklamację (przez czat z portalu), albo od razu monitować BOK (tym samym kanałem).
Z doświadczenia wiem, że w aplikacji rozmaite anomalia pojawiają się czasem dość losowo (mnie na przykład ukazuje się tam czasem błędny numer stacjonarny), ale nie ma to wpływu na działanie usług. Jeśli chcesz wylać swoje żale na winnych to będzie za kila dni okazja: AMA właśnie z ludźmi odpowiedzialnymi za tę apkę, możesz ich osobiście pogrilować. Najczęściej jednak te anomalie same przechodzą, choć znane są też przypadki bardziej złośliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy
Aplikacja Mój Orange to pomocnicza opcja informacji, na portalu www Mój Orange jest wszystko co trzeba, jak nie ma to trzeba zgłaszać i reklamować usługi, skoro obecnie wszystko działa, to trzeba poczekać do faktury za usługi, jakby coś nie tak było zgłaszać.
- « Poprzedni
- Następny »