Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Oczywiście że będę informował bo na chwilę obecną czuję się jak w filmie Barei gdzie konsultant powiedział mi że toż ma pan dekoder i modem. Niech czeka pan na aktywację. Gdy powiedziałem mu że nie można aktywować czegoś co już działało zastanowił się i nastrugał reklamację


Poziom 37, Guru **
  • 8466
  • 28242
  • 373

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  i tak mnie dziwi VDSL,  FB2  i IWU200. Poza konkursem: zdejmij dekoder z modemu, bo oba się grzeją 


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Oki


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

IMG_20220621_200904.jpg

 witam. Właśnie dostałem wiadomość od Orange. Awaria miała zostać naprawiona do jutra, do godziny 00:00. Nawet nie mam na kogo wylać swoją flustracje i złość. Miał się ze mną kontaktować pracownik techniczny Orange. Nikt się nie kontaktował. Jak nie mogłem korzystać tak nie mogę. I co teraz mam zrobić, jak na 90% do ponad połowy lipca nie będzie mnie w mieście zainstalowania usługi? 


Poziom 26, Specjalista
  • 1063
  • 6492
  • 30

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Mogę się domyśleć, że to nie jest różowa sytuacja dla Ciebie. Ale sytuacja wygląda tak, że z reguły domyślny czas usunięcia usterki to 36h. Jak pojawiają się gwałtowne zjawiska atmosferyczne to niestety są takie wydłużenia terminu. 

 

Jeżeli było to zgłoszone jako uszkodzenie i napawa jest poza lokalem to technicy nie dziwią. Kontaktują się jeżeli potrzebują zrobić coś w lokalu. 

 

Od siebie tylko dodam, że o kolejny pakiet 20 GB z racji awarii możesz uzyskać po upływie 24 godzin od zgłoszenia (i potem kolejne w tych ostępach jeśli potrzeba).  Pamiętaj też aby po uruchomieniu usługi zwrócić się o rekompensatę - taką kwestię zrobi konsultant od ręki. 


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Witam. Super że mogę dostać 20 gb ale to i tak nie rozwiązuje mojej sytuacji bo bym musiał kupić router lub modem lte i router, bo komputer mogę połączyć z internetem tylko po przez kabel. Druga sprawa inaczej sytuacja by wyglądała gdybym korzystał już z usług i wyskoczyła awaria to bym starał się jeszcze to jakąś zrozumieć, tak na prawdę od 8 kiedy złożyłem wniosek o usługi nie mam ich. Mamy 21 czerwca więc nie mam ich już 12 dni. Liczę od dnia planowanego montażu. Trzecia sprawa . Boli mnie w tym wszystkim brak jakiej kolejek komunikacji interpersonalnej. Czwarta sprawa. kalkuluje sobie obecna sytuację z sytuacja gdy wynajmowałem mieszkanie i miałem usługi od innego operatora wszystko zgoła inaczej wyglądało - środa wniosek, piątek montaż i korzystanie. . Nie miałem takich przebojów.

 

Po za tym też inaczej by sytuacja wyglądała gdyby ktoś do mnie zadzwonił i wytłumaczył w czym jest problem  i powiedział ile potrwa jego usunięcie..

 


Poziom 31, Ekspert
  • 2923
  • 8814
  • 85

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


@janusewicz6napisał(-a)

...

Awaria miała zostać naprawiona do jutra, do godziny 00:00.

Czyli jest to prawdopodobnie faktycznie awaria.

Nawet nie mam na kogo wylać swoją flustracje i złość.

Odradzam. Te rzeczy lubią wracać.

...

Jak nie mogłem korzystać tak nie mogę. I co teraz mam zrobić, jak na 90% do ponad połowy lipca nie będzie mnie w mieście zainstalowania usługi?

Niestety nic. Czekać na usunięcie awarii. Skoro Cię nie będzie, to nie powinno Ci robić różnicy kiedy usuną awarię bo i tak byś nie korzystał. W lokalu wszystko raczej jest OK, więc najprawdopodobniej Twoja obecność nie będzie niezbędna do usunięcia awarii. Skoro i tak większość rzeczy robisz na telefonie, to odbierz te "rekompensacyjne" GB i staraj się je optymalnie wykorzystać. 

Rozumiem że to nie są rady które coś mogą faktycznie pomóc w Twojej sytuacji, ale nic innego tu nie uzyskasz, to niemożliwe.



Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Pokaż szczegóły
 

Marsz w pewnym stopniu rację ale nie do końca


Poziom 26, Specjalista
  • 1063
  • 6492
  • 30

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Dopóki technicy nie pojadą na miejsce nikt nie będzie nic konkretnego w stanie powiedzieć. 

 

Jak ja robiłam w domu rodzinnym przejście z miedzi na FTTH to miałam 2 tygodnie przerwy (a też powinno być płynnie). Niestety nie zawsze wszystko wychodzi tak jakbyśmy sobie tego życzyli. 


Poziom 31, Ekspert
  • 2923
  • 8814
  • 85

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


@janusewicz6napisał(-a)

Marsz w pewnym stopniu rację ale nie do końca


Jeśli odnosisz się do moich rad, to oczywiście że nie pretenduję do bycia wszechwiedzącym i moje rady są tylko tym czym są: moimi radami, w tym wypadku nieszczególnie pomocnymi (gdybym był w Twojej sytuacji też bym się z nich nie cieszył).

Powodzenia.