Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

W maju 2016 roku przenosiłem usługę neo na nowy adres (mieszkanie wynajęte). W styczniu Orange "odpaliło" mi usługę TV i internat na światełku. Niestety życie tak się poukładało, że niedługo znowu się przeprowadzamy, teraz na swoje, kilka ulic dalej, niestety bez warunków technicznych na światłowód. Czy będą z tego powodu jakieś kosztowne konsekwencje? Z tego co się orientuję, na nowym lokum może być neo na kablu pomiędzy 40 a 80 mega, czyli w grę wchodzi mogracja do miedzi Emotikon: sfrustrowany Najbardziej martwi mnie brak możliwości "odpalenia" usługi multiroom, chyba ze już coś poszło do przodu w tym kierunku poza światłowodem ?!

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

Jak będzie VDSL, to też można mieć multiroom (ale zależy od netu jak podziała w braniu).

Na BOK (czat/infolinia) zlecasz przenoszenie podając nowy adres+komórkę do kontaktu (jak nie dałeś). Potem pewnie ktoś zadzwoni, że jest BMT. I możesz załatwiać zmianę usługi na VDSL. Trochę kombinowania (bo na pewno też będą inne sprzęty na nowym adresie), ale zwykle się udaje. Czas do 30 dni.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

Generalnie to mam opiekuna w OPL Toruń Emotikon: Szczęśliwy Chodziło mi raczej o info o ewentualnych konsekwencjach przenoszenia usługi w dość krótkim okresie (rok). Dokładne warunki techniczne bedę znał jutro po południu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

Regulaminowo to średnio, jednak OPL stara podejść się bardziej pro-kliencko do sprawy. Będzie konieczność wyboru promocji aktualnej dla VDSL. Niektóre promocje łączone się odpowiednio przeliczą.

Anonim

Nie dotyczy

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

W Toruniu wszystko jest do załatwienia 🙂 Jak coś to zaraz zadzwonię do Ojca Rydzyka 🙂 @mabud73 zawsze też możesz napisać do @Remi 😜 😜 Pozdrawiam. 

Anonim

Nie dotyczy

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

@Anonim A może nasz kapitan charyzma @Artur ma, znajomość w górze leśnej?


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

Ojciec Dyrektor ma swoją TV i swoje wejścia wEmotikon: Bardzo szczęśliwyięc nie zawracam mu głowy Emotikon: Mrugający Do Remiego boję się pisać, ponieważ sam nakręcałem temat zaopatrzenia OH w najnowszy sprzęt do testowania a teraz sam będę zdegradowany do miedzi Emotikon: sfrustrowany No cóż, życie, ale co nas nie zabije, wzmocni nas Emotikon: Mrugający oczywiście z pomocą OH i EO ...hehe, te skróty zaczynają trącać co najmniej Enigmą Emotikon: Język

 

@Piotrekk85, dla mnie OPL jest zawsze pro Emotikon: Bardzo szczęśliwy Jestem jednym z najbardziej marudnych klientów i jak na złóść wieeeeeelu ludziom, zadowolonymSerce z usług Emotikon: LOL

Anonim

Nie dotyczy

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

A no właśnie, @Wtorek pisał pisał, nawet formularz zgłoszenia do testów podpisany i wysłany a po testach zostały tylko dobre sny 😜 😜 Temat umarł śmiercią naturalną 🙂 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

A więc wyjaśniło się co nieco...warunki są, choć bez szału. 40mega na vdsl...do końca listopada potwierdzone światło, więc nie najgorzej, poza dodatkowymi 20pln...podobno inaczej się nie da 🙂

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konsekwencje ponownego przeniesienia usługi w krótkim przedziale czasu

A więc po dość długim czasie mogę naświetlić całą sytuację. Po zgłoszeniu przeniesienia usług stacjonarnych 29.06, doświadczyłem dwóch anulacji. Dzięki zaangażowaniu Zespołu NO udało się temat ogarnąć (dziękuję @Artur i @Piotrek, gdyby nie odwiedziny w Wawie, bujał bym się z tym pewnie do sierpnia) Przejście ze światła na OL tylko do listopada (ponowne przejście na światło po podłączeniu budynku ok 28.11.17) i tu niespodzianka...miało być do 40 a będzie 80Mb/s i to z multiroom 😉 . Wszystkie nieścisłości wyjaśnione. Kanał reklamacyjny ok. Miła Pani z BOK potraktowała mnie bardzo indywidualnie. Przeprosiny przyjęte. Zgłoszenie w realizacji w trybie pilnym/indywidualnym 😉 Przy okazji udało się przedłużyć jedną z usług której koniec umknął mi w pogoni za rozwiązywaniem problemów dotyczących usług stacjonarnych, czego efektem jest nowa słuchawka mojej Żonki Huawei P9lite 😀. Szkoda tylko że przez niekompetencję jednej z pracownic Toruńskiego Salonu OP, musiałem udać się do kolegów z zaplecza 😉 Jeszcze raz dziękuję 😀 Temat uważam za zamknięty.