Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Info od konsultanta

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Info od konsultanta

A to tak bez żadnego trybu? 😄

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Info od konsultanta

@Piotrekk85 Wystarczy, że ja trybię. Po drugiej stronie był nietryb...będzie tryb ekspresowy


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

Info od konsultanta

Dla mnie to jest dziwna sytuacja. Orange tak podchodzi do klienta, jak by inni pchali się drzwiami i oknami. Jak Ty nie chcesz, to na pęczki mamy innych. Kiedyś jak ja nie chciałem podpisać przedłużenia umowy, to otrzymywałem bonifikaty, rabaty, promocje. Teraz jak chcesz przedłużyć umowę, to płać więcej. Jak nie chcesz to spadaj. Klient indywidualny przestał być ważny dla Orange. Przynajmniej ja takie odnoszę wrażenie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5470
  • 184

Info od konsultanta

Dział Jakości Obsługi mówi: konsultancie przedstaw ofertę uczciwie, informuj o wszelkich opłatach, aktywacyjnych, utrzymaniowych, bądź miły, słuchaj klienta, informuj o usługach dodatkowych i płatnych. Kierownictwo natomiast konsultancie nie sprzedaż tego i tego w takiej ilości to ci podziękujemy, jak to zrobisz nas nie interesuje. Stąd niestety takie a nie inne zachowania konsultantów. Wiec oficjalnie Orange miłe i grzeczne bo NPS, ale cichaczem sprzedawać ile wlezie i byle jak bo cyferki w excelu muszą się zgadzać.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Info od konsultanta

@Arti_Kn_Pl A ciekawe jak sobie firma wyobraża badanie mojej satysfakcji po dzisiejszej rozmowie? I to chyba ostatnie pytanie czy poleciałbym usługi Orange? Kilka razy pomagając klientowi udzielałem takiego wywiadu. Zawsze dochodziłem z monterem do porozumienia. A tu taki myk ze sprzedażą...


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1275
  • 3052
  • 31

Info od konsultanta

@agat13  Nie wyobraża bo nie musi. Skoro nie przedłużyłes umowy to ankieta Cię nie dotyczy. Ankiety są przeprowadzane do 24h po wprowadzeniu zamówienia i są to losowe osoby


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Info od konsultanta

@PARANOJA Wynika z tego, że nic nie musi. Nawet świadczyć mi usług. To ja się głupio uparłem. Gdybym jednak się złamał, zamówił, a nawet miał szczęście być wytypowanym do badania, to co mam album powiedzieć? Jestem normalnie szczęśliwy....? Nie wiem sam co sądzić. Zależy im jednak na dobrej opinii czy nie? Wiem, powiecie, że marudzę, bo przecież nic się nie stało. Niesmak jednak pozostał. Zamykam temat...

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Info od konsultanta

Nie przejmujcie się NPSem. Zarząd Orange jest rozliczany z innego NPSa a większość z piszących nie rozumie różnicy między NPSem transakcyjnym a percepcyjnym (ten drugi jest ważny dla Orange).

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Info od konsultanta

@Piotrekk85  Bo ja już zgłupiałem. To ten mój nieodbyty nie jest percepcyjny (ten jak mu tam- NPS..)? A ten percepcyjny to badają jak jestem niezadowolony w trakcie umowy i reklamuję?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Info od konsultanta

Nie. To wyjaśnię:

NPS transakcyjny: pytanie o polecenie usług Orange bezpośrednio po "transakcji" czyli po danej czynności np. czat, rozmowa z maxem, rozmowa z infolinią, realizacja zlecenia itp itd.

NPS percepcyjny - raz na miesiąc do wybranej grupy osób (niekoniecznie klientów) dzwonią ośrodki badania opinii. I oni wypytują o to, czy polecają operatora X czy Y. Baza tworzona jest losowo.

Ten drugi NPS jest dla Orange ważny.