- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@Piotrekk85 Wystarczy, że ja trybię. Po drugiej stronie był nietryb...będzie tryb ekspresowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
Dla mnie to jest dziwna sytuacja. Orange tak podchodzi do klienta, jak by inni pchali się drzwiami i oknami. Jak Ty nie chcesz, to na pęczki mamy innych. Kiedyś jak ja nie chciałem podpisać przedłużenia umowy, to otrzymywałem bonifikaty, rabaty, promocje. Teraz jak chcesz przedłużyć umowę, to płać więcej. Jak nie chcesz to spadaj. Klient indywidualny przestał być ważny dla Orange. Przynajmniej ja takie odnoszę wrażenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
Dział Jakości Obsługi mówi: konsultancie przedstaw ofertę uczciwie, informuj o wszelkich opłatach, aktywacyjnych, utrzymaniowych, bądź miły, słuchaj klienta, informuj o usługach dodatkowych i płatnych. Kierownictwo natomiast konsultancie nie sprzedaż tego i tego w takiej ilości to ci podziękujemy, jak to zrobisz nas nie interesuje. Stąd niestety takie a nie inne zachowania konsultantów. Wiec oficjalnie Orange miłe i grzeczne bo NPS, ale cichaczem sprzedawać ile wlezie i byle jak bo cyferki w excelu muszą się zgadzać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@Arti_Kn_Pl A ciekawe jak sobie firma wyobraża badanie mojej satysfakcji po dzisiejszej rozmowie? I to chyba ostatnie pytanie czy poleciałbym usługi Orange? Kilka razy pomagając klientowi udzielałem takiego wywiadu. Zawsze dochodziłem z monterem do porozumienia. A tu taki myk ze sprzedażą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@agat13 Nie wyobraża bo nie musi. Skoro nie przedłużyłes umowy to ankieta Cię nie dotyczy. Ankiety są przeprowadzane do 24h po wprowadzeniu zamówienia i są to losowe osoby
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@PARANOJA Wynika z tego, że nic nie musi. Nawet świadczyć mi usług. To ja się głupio uparłem. Gdybym jednak się złamał, zamówił, a nawet miał szczęście być wytypowanym do badania, to co mam album powiedzieć? Jestem normalnie szczęśliwy....? Nie wiem sam co sądzić. Zależy im jednak na dobrej opinii czy nie? Wiem, powiecie, że marudzę, bo przecież nic się nie stało. Niesmak jednak pozostał. Zamykam temat...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
@Piotrekk85 Bo ja już zgłupiałem. To ten mój nieodbyty nie jest percepcyjny (ten jak mu tam- NPS..)? A ten percepcyjny to badają jak jestem niezadowolony w trakcie umowy i reklamuję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Info od konsultanta
NPS transakcyjny: pytanie o polecenie usług Orange bezpośrednio po "transakcji" czyli po danej czynności np. czat, rozmowa z maxem, rozmowa z infolinią, realizacja zlecenia itp itd.
NPS percepcyjny - raz na miesiąc do wybranej grupy osób (niekoniecznie klientów) dzwonią ośrodki badania opinii. I oni wypytują o to, czy polecają operatora X czy Y. Baza tworzona jest losowo.
Ten drugi NPS jest dla Orange ważny.