Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 56
  • 0

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

Witam,

 

Podpisałem umowę z Orange 28.04.2021r. na Światłowód 300Mb/s oraz Telewizję Wersję Podstawową. Generalnie chciałem internet bez Światłowodu, ale gdy okazało się, że w moim bloku jest już światłowód to się ucieszyłem i skorzystałem z tej oferty. Panie z Orange powiedziały mi, że technik przyjedzie 05.05.2021r. zainstalować mi internet i telewizje. Czekałem do wyznaczonej godziny i po tym czasie dostałem wiadomość, że Technik przyjedzie 26.05.2021r. Nie wiedziałem co się dzieje, bo nie otrzymałem żadnej informacji czemu wizyta została przełożona. Zadzwoniłem do obsługi klienta i powiedzieli mi, że brak pionów w bloku. Zrozumiałem, czekam na wyznaczony termin. Po dwóch tygodniach przyjechał Pan, żeby zrobić mi internet. Po czasie stwierdził, że tu nie ma pionów i nie da rady mi zrobić internetu (Nie wiem po co przyjeżdżał skoro to on te piony miał zrobić) i powiedział, że ktoś do mnie zadzwoni. (nikt nie dzwonił). W dniu 26.05.2021r znowu nikt nie przyszedł dostałem tylko smsa, na przełożenie na 15.06.2021r. Znowu nikt nie przyszedł i znowu bot przełożył mi termin na 05.07.2021r. Poszedłem do salonu Orange, powiedzieli, że złożą eskalacje i teraz na pewno coś się ruszy. Minęły 2  tygodnie od tej "eskalacji" i nie dostałem żadnej informacji. Poszedłem znowu do Salonu i złożyłem reklamacje i po 48h ktoś miał do mnie zadzwonić, ale dostałem tylko wiadomość od Orange, że przyjęli reklamacje, że ich technicy przyjęli taki termin (05.07) przez zbyt dużą ilość prac. A i tak jestem pewien, że do tego czasu i tak nikt znowu nie przyjdzie - minęły już prawie 2 miesiące. Nikt mnie nie informuje czemu tyle czekam, musze jeździć i dzwonić do Orange i się pytać na własną rękę. To już jest 4 wizyta, a przerwy są długie, bo co kilka tygodni kolejna. Błagam, niech ktoś mi pomoże. Nie mam już pojęcia co mogę zrobić, nie chce płacić kary za coś czego praktycznie nie dostałem, a czekam już na prawdę szmat czasu.

 

Pozdrawiam, Mateusz.

64 ODPOW. 64

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14116
  • 58081
  • 706

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@Paluszeg  ktoś zawalił na poziomie inwestycji. Nie ustalił prawdopodobnie szczegółów tych pionów z administracją i teraz nie ma zgody jako instalator do ich wykonania, lub nie może, bo to robota inwestycji..Zapytaj o to w administracji, bo musieli wyrazić zgodę na wykonanie sieci w budynku. Może coś wiedzą


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@agat13 , @Paluszeg  trochę to dziwne, nie sądzicie? Skoro administrator budynku zgodził się na przyłącze światłowodowe to chyba raczej wiedział że trzeba będzie w jakiś sposób rozprowadzić instalację do mieszkań, więc gdyby administracja miała blokować budowę pionów to po co wyrażałaby zgodę na przyłącze główne 🤔. Moim skromnym zdaniem sedno problemu jest gdzie indziej.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6170
  • 25206
  • 211

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.


@Paluszegnapisał(-a)
...
... nie chce płacić kary za coś czego praktycznie nie dostałem..

Zaraz zaraz, czemu spodziewasz się kary? Za co?


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 56
  • 0

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@j131 @Gdy powiedziałem Paniom z Orange, czy mogę zerwać umowę bez płacenia kary skoro jeszcze nic nie otrzymałem, odpowiedziały mi, że nie mogę. Gdy zapytałem o cenę powiedziała, że mi się nie opłaca. 

 

@agat13 To jest strasznie dziwne, bo chyba cały blok myśli, że w tym bloku już jest działający światłowód, a tu praktycznie sami starsi ludzie.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10070
  • 53

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@Paluszeg Zdarzają się takie sytuacje. Piony nie zostały wybudowane na etapie inwestycji. Pytanie dlaczego i jakim cudem budynek został odebrany i przekazany do Detalu jako gotowy. Monterzy takich rzeczy nie robią dlatego teraz jest problem kto to ma dokończyć. Standardowo powinna zrobić to firma która wykonywała przyłącze do budynku ale może nie mieć czasu bo buduje obecnie coś innego, albo co gorsza zakończyła już współpracę z Orange. Pozostaje Ci tylko monitować i czekać. Ostatecznie pozostaje zerwanie umowy z winy Operatora który nie wywiązał się z jej warunków (dostarczenia usługi w określonym czasie).


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14116
  • 58081
  • 706

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@PaluszegUmowa nie została "skonsumowana". Nie masz usług...a jakby tak ten stan miał trwać jeszcze pół roku, to też by Ciebie obowiązywała? Coś jest tu nie tak z tłumaczeniem...Są określone ramy czasowe dostarczenia usługi i tylko trzeba się dowiedzieć do czego obie strony są zobowiązane...

P.S.podpytałem mojego ulubionego handlowca i powiedział, że "nie ma od czego odstępować, bo zamówienie się nie skompletowało po udanej instalacji, a umowa nie obowiązuje bez zamkniętego procesu dostarczenia usługi i prawidłowego zafakturowania (bilingu) tejże..."


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@agat13  to w takim razie kolega @Paluszeg  powinien dostać od operatora informację, że z powodu braku możliwości świadczenia usług umowa wstępna nie może zostać zrealizowana i w przypadku możliwości technicznych w przyszłości zapraszają do ponownego kontaktu...czy jakoś tak, czyż nie mam racji?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14116
  • 58081
  • 706

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

@slav72Mają nietypowy problem i przeciągają, aby nie stracić klienta. To normalne, bo za jakiś czas problem rozwiążą i uda się założyć usługi. Co do obiegu informacji w korporacjach wedle klienta mam własne zdanie i tu to przemilczę...;)


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10070
  • 53

Długi okres oczekiwania na założenie internetu.

Dokładnie to jest taka gra na czas. Teraz zapewne myślą jak temat szybko załatwić żeby klienta nie stracić. Ja bym jeszcze do tego 5 lipca poczekał.