- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
Wyniki speedtest w normie 600Mb/s. Moc sygnału była mierzona przez technika w dniu montażu i też było w normie. Miałem tylko jedną awarię jak podłączali sąsiada - brak internetu przez cały dzień. Czy jak kogoś z osiedla podłączają to inni nie mają neta? Czy to było normalne?
Usługę mam od Orange, ONT tylko na wlasne zyczenie bo router bedzie (w tej chwili jest obok ONT, ale to sie zmieni) w innym miejscu nizeli gniazdo optyczne, kabel oryginalny na ta chwile od funboxa z pudelka.
Dzwoniłem na infolinię i to rozłączenie z wczoraj było o innej godzinie niż synchro, niestety... Ponoc zmiana sesji jest okolo co 22 godziny...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@Piotrek94 krótko!
Bok zgłoś niech diagnostykę łącza zrobią, jak będzie ok, to ont i fb6 do wymiany, co tu szukać, fb6 nie pokazuje logów, odpuść gdybanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@Piotrek94napisał(-a)
...Ponoc zmiana sesji jest okolo co 22 godziny...
To bzdura. NA FTTH sesja trzymana jest przez wiele dni. Na dzisiaj moja sesja PPP trwa już osiem dni. Owszem, czasem jest resetowane połaczenie PPP ale na tyle rzadko że trudno to zauważyć.
Jeśli jesteś przekonany że problemem jest połączenie ONT-internet, to pozostaje ci tylko zgłoszenie awarii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@j131 podbijam, masz rację, u mnie na FTTH ostatnia synchronizacja to 8 grudnia godz. 3:04 czyli 9 dni 9 godzin 30 minut, to samo z sesją PPP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
Dla uzupełnienia mojego poprzedniego postu dodam że właśnie sprawdziłem i synchronizacja FTTH miała miejsce 18 grudnia godz. 3:05 czyli czas trwania połączenia to 10 dni, dotyczy to również sesji PPP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
Dziś zdecydowałem, że jeszcze wykluczę samo ONT i odłączyłem od niego światłowód i podłączyłem bezpośrednio do Funboxa. Efekt? Nie mogłem zalogować się do panelu bo zniknęły mi punkty dostępowe wifi. Przed przełożeniem światłowodu nie przestawiłem Funboxa w wbudowany tryb ONT i to był mój błąd, ale zastanawiam się czy to jest normalne, że zmieniła się sama jakaś konfiguracja (konfiguracja wifi), dlatego, że podłączyłem światłowód? Zadzwoniłem na infolinię i konsultantka Orange nie odpowiedziała mi na to pytanie. Ponoć zmieniła mi tylko zdalnie konfigurację z ipv4 na ipv6 i wszystko wróciło do normy. Czy ktoś miał podobny problem? Dla mnie to dziwne, ale na bank przyczyną było podłączenie światłowodu do Funboxa bo nigdy wcześniej przez pół roku same z siebie nie zniknęły mi punkty dostępowe wifi. Od razu po włączeniu modemu po przełożeniu światłowodu brak było punktów dostępowych... Czy to jest bug w oprogramowaniu Funboxa? Ktoś coś wie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@Piotrek94 teoretycznie to zniknięcie może nastąpić wtedy, kiedy modem wróci do ustawień fabrycznych ( nie tyle znikną, co zmienia ssid i hasło na fabryczne)
Samo przepięcie nie może nic powodować w ustawieniach routera, to tylko modem zmienia tryb pracy. Ipv4 czy 6 to tylko kwestia zmiany przydzielonej puli adresów zewnętrznych i nic z wifi nie ma wspólnego ( prócz kwestii działa/nie działa sam net, a nie wifi)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@agat13 wydaje mi się, że SSID zniknęło całkowicie lub do fabrycznych (sąsiedzi też mają Funboxa, więc teraz nie jestem na 100% pewien). W każdym bądź razie konsultantka Orange przywróciła wszystko w tym moje SSID. Czy Orange zapisuje moją konfigurację na swoich serwerach? To możliwe? Innego wytłumaczenia nie ma. Dziwna sprawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
@Piotrek94 nie, nie zapisuje. Może był zwis i tylko restart był potrzebny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często zrywa połaczenie z internetem. Jakieś porady?
Twoje monologi i spekulacje są umiarkowanie informatywne ponieważ skrupulatnie unikasz podawania kluczowych informacji. Moim zdaniem ulegasz typowym w takich przypadkach złudzeniom poznawczym. Coś sobie zakładasz, a następnie szukasz faktów to potwierdzających ignorując resztę.
Oryginalnie próbowałeś zdiagnozować i poprawić problemy z połączeniem internetowym. Czy te ostatnie zabiegi z udziałem BOK coś w tej kwestii pomogły?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »