- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
Klienta przepina się ZAWSZE na inną wolną parę. Sytuacja o której piszesz to już ostateczny hardcore. Dotyczy sytuacji skrajnych gdy kabel jest w opłakanym stanie, brak wolnych par i ktoś korzysta tylko z samej transmisji głosowej. Wówczas można próbować przepiąć abonentów dając temu z ADSL tą teoretycznie lepszą parę sąsiada. W praktyce albo nie wiele to pomaga, albo zaczynają się problemy u tego z samym telefonem. Jedynym skutecznym sposobem jest wymiana uszkodzonego odcinka kabla, lub naprawa złączy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
Pisanie o odległościach 8,5km jest bzdurą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
@marder Tak jak wspomniałem , zmiana dotyczyła tylko gdy klient był podłączony do tego samego słupa i gdy miał tylko telefon a nie korzystał z internetu.
@jaryn Nie to nie bzdura. Kolega dziś robił restart DLM i ma w kablu prawie 8,5km od centrali . W planach widnieje lekko ponad 8km kabla kładzionego wieki temu. Oto wynik z dziś po restarcie DLM.
Moim zdaniem to nie tylko jakość kabla, ale jego długość ,ile razy był łączony i czy zrobiono to porządnie czy na odwal się. Zapewne wpływ na sam gleba w jakiej jets kabel wilgotna sucha i czy w pobliżu nie ma innych instalacji np kabli energetycznych. Ale sam widzisz jaki wynik ma po restarcie.
Jest świadom tego że pełnej 10 nigdy nie uzyska a o szybszym necie może pomarzyć. Dla mnie jego wynik i tak jest imponujący w porównaniu do mojego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
@jaryn Nie to nie bzdura. Kolega dziś robił restart DLM i ma w kablu prawie 8,5km od centrali . W planach widnieje lekko ponad 8km kabla kładzionego wieki temu. Oto wynik z dziś po restarcie DLM.
Może i w planach ma 8,5km tego nie widać, ale realnie ma dużo mniej, nawet twórcy tej technologii nie przewidywali takiej odległości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
To zostaje tylko opcja taka, że na planach jest kabel którego tam nie ma i jest gdzieś na skróty pociągnięty. Tylko dlaczego są dane słupku łączności gdy kładli tamtędy kabel.. Czyli ukradli kabel słupki postawili a całość poszła na skróty. Zaś 5 lat temu uszkodzono kabel . Więc gdzieś mam jeszcze foto ale muszę poszukać. Na środku rowu znad wody wystawał czarny kabel oskubany z otuliny z niego nie wiem 50 żył przewodów i spiętych każdy przewodzik szybkozłączką. Uwaga pzrez rok tak wystawał znad wody. Deszcz na to padał i tak dalej. Postaram się poszukać fotki bo sam interweniowałem w tej sprawie kilka razy razem z sołtysem wsi ze to parodia aby tak zostawić kabel telekomunikacyjny. Wreszcie po roku panowie przyjechali i zrobili jak należy. uwaga po roku. Aby słowa nie były pic na wodę postaram sie poszukac fotografii i może listu w tej sprawie . Śmieszne ale prawdziwe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
Panowie, dziś rano coś mnie podkusiło i zmieniłem modulację na G.DMT...
Ostatni tydzień to był UP na poziomie 380 download 3800 więc bez szału...
Teraz jest tak:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
Będą błędy to spadnie DLM nie śpi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na ten moment myślę, że sam internet działa w miarę stabilnie, błędów zdecydowanie mniej, prędkość pozwala na normalne przeglądanie stron,nie zrywa połączenia, za to wysypała się TV, od 3 dni walczę by to uruchomić i nici z tego. Czaty, infolinie, decyzja o wymianie kpl, tj. funbox, dekoder, karta. Jest to TV w technologii satelitarnej.
Cały czas jest ten sam błąd:
"Lista uprawnień do kanałów TV zapisana na karcie ... jest pusta."
I na starym dekoderze i na nowym z nową kartą...
Dziś znowu zgłaszałem usterkę, to sprawa została przekazana do informatyków...
Wracając do głównego wątku i co było przyczyną ? Pewnie śnieg i zalegająca wilgoć, wraz z odwilżą się poprawiła sytuacja...
No ale jak widać, jedno w miarę działa to drugie przestaje i taka to moja historia z tym operatorem 😛
Powiedzcie mi, czy jak nie mam uprawnień to powinno mi pokazać jakiś poziom w jakości i mocy sygnału ? Czy te uprawnienia pobierane są z sieci czy przez sygnał z satelity ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe problemy z internetem stacjonarnym.
Więc tak, już wiem, że mając TV w opcji satelitarnej uprawnienia idą nie po internecie a po sygnale TV. Ten problem rozwiązany, przewód przy konwerterze się wysunął i nie było w ogóle sygnału... złapał sygnał, parę minut i uprawnienia na karcie zapisane.
Co do internetu to na potwierdzenie poprzedniego posta screen:
Jak na 15g pracy, 19 błędów to chyba jeszcze znośnie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś