- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Witam.
Mam problem po wymianie routera na nowy, mianowicie nie mogę wejść w stronę 192.168.1.1, po wpisaniu tego przekierowuje mnie do strony z komunikatem brak połączenia, niżej jest zdjęcie routera a na samym dole napis restart który odświeża tylko stronę. Mieliście tak? Co było przyczyną? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 Witam zrób reset modemu jeśli nie pomorze wtedy skontaktuj się z BOK Orange na 510100100 lub w dni robocze na czacie .przyczyna może być błąd aktualizacji modemu lub softu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 logujesz się poprzez wi fi czy poprzez połączenie kablem łan?
Proponuję spiąć router z komputerem kablem łan z zestawu, jeśli strona konfiguracji routera się nie wyświetla, to reset zrób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Zrobiłem reset, łącze się przez WiFi ale na routerze nie świecą kontrolki od światłowodu i internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 To wszytko jasne jest masz brak sygnału musisz zgłosić do technika na infolinie 510100100 lub czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 po resecie do fabrycznych ustawień, konfiguracja była zrobiona, jeśli tak to usterka jest, zgłoszenie zrób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Router nie został jeszcze ani razu skonfigurowany. To nowy router.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Dzwoniłem dziś do nich dwa razy, zgłosili do techników w celu sprawdzenia, ale chcę uniknąć kosztów stąd moje pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Spróbuj zresetować router do fabryki. Z tyłu jest guzik RESET - przytrzymaj ok 10 sekund aż wszystkie diody migną. Poczekaj ok 5 minut - jeśli linia działa, router sam pobierze ustawienia.
Jeśli to się nie stanie, zgłoś usterkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
- « Poprzedni
- Następny »