Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Brak połączenia

Witam.

Mam problem po wymianie routera na nowy, mianowicie nie mogę wejść w stronę 192.168.1.1, po wpisaniu tego przekierowuje mnie do strony z komunikatem brak połączenia, niżej jest zdjęcie routera a na samym dole napis restart który odświeża tylko stronę. Mieliście tak? Co było przyczyną? Pozdrawiam

32 ODPOW. 32

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Brak połączenia

@Justynka2507  Witam zrób reset modemu  jeśli nie pomorze wtedy skontaktuj się z BOK Orange  na 510100100 lub w dni robocze na czacie  .przyczyna może być błąd aktualizacji modemu lub softu

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia

@Justynka2507  logujesz się poprzez wi fi czy poprzez połączenie kablem łan?

Proponuję spiąć router z komputerem kablem łan z zestawu, jeśli strona konfiguracji routera się nie wyświetla, to reset zrób.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Brak połączenia

Zrobiłem reset, łącze się przez WiFi ale na routerze nie świecą kontrolki od światłowodu i internetu. 


15781544410233295121768755362662.jpg

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Brak połączenia

@Justynka2507  To wszytko jasne jest masz brak sygnału musisz zgłosić do technika  na infolinie 510100100  lub czacie 

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia

@Justynka2507  po resecie do fabrycznych ustawień, konfiguracja była zrobiona, jeśli tak to usterka jest, zgłoszenie zrób.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Brak połączenia

Router nie został jeszcze ani razu skonfigurowany. To nowy router. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Brak połączenia

Dzwoniłem dziś do nich dwa razy, zgłosili do techników w celu sprawdzenia, ale chcę uniknąć kosztów stąd moje pytanie. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Brak połączenia

Spróbuj zresetować router do fabryki. Z tyłu jest guzik RESET - przytrzymaj ok 10 sekund aż wszystkie diody migną. Poczekaj ok 5 minut - jeśli linia działa, router sam pobierze ustawienia.

Jeśli to się nie stanie, zgłoś usterkę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2020
  • 5446
  • 184

Brak połączenia

Światłowód podłączony bezpośrednie do modemu, czy do ONT ? Tutaj ewidentnie brak sygnału optycznego. Kabel dobrze wpięty do modemu ? Nie odwrotnie np?