- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Mam problem z połączeniem internetowym w TV Samsung UE50H6400. Po przeprowadzce połączyłem TV z routerem Funbox 3.0. Udało się połączyć,niestety internet działa bardzo wolno, na tyle, że aplikacja YouTube włącza się prawie minutę, a pozostałe aplikacje, takie jak Netflix czy HGO Go w ogóle.
Ustawienia sieci pokazują, że TV jest połączony z routerem i że wszystko śmiga ok. Test połączenia Smart Hub również wypadł pomyślnie.
Przed przeprowadzką TV był podłączony do routera Livebox (jakiś stary model) i wtedy nie było żadnych problemów. Spróbowałem również połączyć TV z telefonem z udostępnionym internetem, i również nie było żadnych problemów, stąd zakładam, że problem jest w ustawieniach routera.
Próbowałem:
- zresetować router,
- zaktualizować TV,
- zresetować TV,
- dopisać /ipv6 do loginu neostrady,
Niestety żadna z czynności nie pomogła. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie po kablu łan stosuj, jeśli upierasz się przy wi fi, to rozdział sieci, inne nazwy dla 2,4GHz i 5GHz , wystarczy dopisek na końcu nazwy, dopisku ipv6 nie stosuj, nic nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Zmień kanał WiFi na inny w Funbox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie po kablu łan stosuj, jeśli upierasz się przy wi fi, to rozdział sieci, inne nazwy dla 2,4GHz i 5GHz , wystarczy dopisek na końcu nazwy, dopisku ipv6 nie stosuj, nic nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
@Tonislaw witaj na telewizora smart tv to raczej wina telewizora aktualizacji posiadam samsung smart tv i działo dobrze do czasu pierwszej aktualizacyj telewizora i aplikacji smart często jest tak że np ipla się zacina
itp tak się dzieje na wielu telewizorach najlepszym rozwiązaniem jest Android Box lub bardzo drogi telewizor z wysokimi parametrami to celowe działanie firm 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Dzięki za szybkie odpowiedzi.
@tolek jak mam to zrobić?
@Anonim niestety nie mam możliwości podłączenia kabla. Jak wykonać rozdział sieci i nadać im nazwy?
@Citi2017 wydaje mi się jednak, że problem tkwi w internecie/routerze. Przy połączeniu z innymi sieciami (nomen omen Orange) nie ma żadnych problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
W ustawieniach wi fi są nazwy SSID dla zakresu 2,4 i 5GHz, wystarczy dopisać do jednej nazwy cyfrę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
@Tonislaw na innych sieciach problem nie występuje bo możliwe że są w innych kanałach.
Najlepiej używaj sieć 5 GHz (najmniej zakłóceń).
Ścieżka prawdopodobnie taka to zmiany:
Na Funbox logujesz się i dalej -> moje Wi-Fi -> ustawienia zaawansowane Wi-Fi -> kanał -> zapisz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Ok zmieniłem kanał WiFi trzykrotnie w ustawieniach funbox, niestety nic to nie dało. Za radą wyłączyłem więc wspólną konfigurację dla pasm 2,4 i 5 Ghz i tej pierwszej zmieniłem nazwę. W TV połączyłem się do Wifi 2,4 Ghz i wygląda na to, że problem został rozwiązany.
Czy mogę (czy to bezpieczne?) zostawić taką konfigurację, tj. dwie różne sieci?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Możesz zostawić. Przy drugiej dopisz 5GHz. I najlepiej połączyć się z 5GHz, większe prędkości da się wyciągnąć.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »