Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem w Smart TV

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

Dzień dobry,

 

Mam problem z połączeniem internetowym w TV Samsung UE50H6400. Po przeprowadzce połączyłem TV z routerem Funbox 3.0. Udało się połączyć,niestety internet działa bardzo wolno, na tyle, że aplikacja YouTube włącza się prawie minutę, a pozostałe aplikacje, takie jak Netflix czy HGO Go w ogóle. 

Ustawienia sieci pokazują, że TV jest połączony z routerem i że wszystko śmiga ok. Test połączenia Smart Hub również wypadł pomyślnie. 

Przed przeprowadzką TV był podłączony do routera Livebox (jakiś stary model) i wtedy nie było żadnych problemów. Spróbowałem również połączyć TV z telefonem z udostępnionym internetem, i również nie było żadnych problemów, stąd zakładam, że problem jest w ustawieniach routera.

 

Próbowałem:

- zresetować router,

- zaktualizować TV,

- zresetować TV,

- dopisać /ipv6 do loginu neostrady,

 

Niestety żadna z czynności nie pomogła. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem w Smart TV

Połączenie po kablu łan stosuj, jeśli upierasz się przy wi fi, to rozdział sieci, inne nazwy dla 2,4GHz i 5GHz , wystarczy dopisek na końcu nazwy, dopisku ipv6 nie stosuj, nic nie daje.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1437
  • 6229
  • 42

Problem z internetem w Smart TV

Zmień kanał WiFi na inny w Funbox.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem w Smart TV

Połączenie po kablu łan stosuj, jeśli upierasz się przy wi fi, to rozdział sieci, inne nazwy dla 2,4GHz i 5GHz , wystarczy dopisek na końcu nazwy, dopisku ipv6 nie stosuj, nic nie daje.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Problem z internetem w Smart TV

@Tonislaw  witaj na telewizora smart tv to raczej wina telewizora aktualizacji posiadam samsung smart tv  i działo dobrze do czasu pierwszej aktualizacyj telewizora i aplikacji smart  często jest tak że np ipla się zacina
itp  tak się dzieje na wielu telewizorach najlepszym rozwiązaniem jest Android Box lub bardzo drogi telewizor z wysokimi parametrami  to celowe działanie firm 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

Dzięki za szybkie odpowiedzi.

 

@tolek jak mam to zrobić?

 

@Anonim niestety nie mam możliwości podłączenia kabla. Jak wykonać rozdział sieci i nadać im nazwy?

 

@Citi2017 wydaje mi się jednak, że problem tkwi w internecie/routerze. Przy połączeniu z innymi sieciami (nomen omen Orange) nie ma żadnych problemów.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem w Smart TV

W ustawieniach wi fi są nazwy SSID dla zakresu 2,4 i 5GHz, wystarczy dopisać do jednej nazwy cyfrę 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1437
  • 6229
  • 42

Problem z internetem w Smart TV

@Tonislaw  na innych sieciach problem nie występuje bo możliwe że są w innych kanałach.

Najlepiej używaj sieć 5 GHz (najmniej zakłóceń).

Ścieżka prawdopodobnie taka to zmiany:

Na Funbox logujesz się i dalej -> moje Wi-Fi -> ustawienia zaawansowane Wi-Fi -> kanał -> zapisz


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

Ok zmieniłem kanał WiFi trzykrotnie w ustawieniach funbox, niestety nic to nie dało. Za radą wyłączyłem więc wspólną konfigurację dla pasm 2,4 i 5 Ghz i tej pierwszej zmieniłem nazwę. W TV połączyłem się do Wifi 2,4 Ghz i wygląda na to, że problem został rozwiązany.

 

Czy mogę (czy to bezpieczne?) zostawić taką konfigurację, tj. dwie różne sieci?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Problem z internetem w Smart TV

Możesz zostawić. Przy drugiej dopisz 5GHz. I najlepiej połączyć się z 5GHz, większe prędkości da się wyciągnąć.