Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem w Smart TV

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

Problem właśnie w tym, że jak TV połączę z siecią 5Ghz to problem cały czas występuje. Dopiero po przełączeniu na 2,4 GHz internet w TV działa bezproblemowo. 

 

A więc zostawiam tak jak teraz. Dziękuje wszystkim za pomoc.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1443
  • 6253
  • 42

Problem z internetem w Smart TV

Czyli zasięg. Funbox jest daleko od TV, dużą ilość ścian? Wyższa częstotliwość = krótszy zasięg. 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem w Smart TV

Poprzez aplikację Mój FunBox można dobrać odpowiedni kanał dla wi-fi 5GHz, TV są kapryśne i czasem nie siła sygnału wi-fi a właśnie kanał nadawania po wi-fi dla 5GHz jest ważny (kanał 36 ustawić ręcznie/ samemu).

@Tonislaw  jeśli uważasz że problem rozwiązany, wypada oznaczyć pomocny post, jako rozwiązanie, inni na tym skorzystają 😊


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

@tolek akurat TV jest w tym samym pokoju co Funbox, dzieli je mniej niż 3 m. Co prawda funbox znajduje się w szafce (przeszklonej), ale chyba nie o zasięg chodzi.

 

@Anonim po zmianie kanału sieci 5 GHz na 36 i ponownym połączeniu TV do tejże sieci wszystko działa poprawnie. Wcześniej przed rozdziałem sieci miałem możliwość wyboru tylko kanałów od 1 do 13. Czy zostawić taką konfigurację jak teraz, tj. podział sieci czy zrobić wspólną konfigurację i jeszcze raz pobawić się w szukanie odpowiedniego kanału? Ma to sens?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Problem z internetem w Smart TV

@Tonislaw jeżeli obecna konfiguracja zadziałała już prawidłowo, to nic nie zmieniaj. Możesz sobie tylko pogorszyć. Jak znowu wystąpią problemy, to w tedy dopiero ponownie sprawdź inne możliwości.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z internetem w Smart TV


@Tonislawnapisał(-a)

@Anonim po zmianie kanału sieci 5 GHz na 36 i ponownym połączeniu TV do tejże sieci wszystko działa poprawnie. Wcześniej przed rozdziałem sieci miałem możliwość wyboru tylko kanałów od 1 do 13. Czy zostawić taką konfigurację jak teraz, tj. podział sieci czy zrobić wspólną konfigurację i jeszcze raz pobawić się w szukanie odpowiedniego kanału? Ma to sens?


Pozostaw rozdzielone sieci, jest to rozwiązanie lepsze, bez rozdziału sieci (2,4 i 5GHz), niektóre sprzęty mają problemy. z połączeniem się do wi-fi.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1443
  • 6253
  • 42

Problem z internetem w Smart TV

Wiem że np. niektórzy mieli problem taki, że sieć 2,4 i 5 GHz miała tę samą nazwę i w niektórych telefonach widziane to było jako jedna sieć przez co czasami się przerzucał między częstotliwościami przez co chwilowo nie było internetu na urządzeniu. A na innych telefonach ta sama nazwa sieci w różnych częstotliwościach jest traktowana jako dwie osobne sieci. Więc inne nazwy sieci są najbezpieczniejsze żeby zapobiec problemom. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 16
  • 0

Problem z internetem w Smart TV

A więc zostawiam. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.