- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Problem właśnie w tym, że jak TV połączę z siecią 5Ghz to problem cały czas występuje. Dopiero po przełączeniu na 2,4 GHz internet w TV działa bezproblemowo.
A więc zostawiam tak jak teraz. Dziękuje wszystkim za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Czyli zasięg. Funbox jest daleko od TV, dużą ilość ścian? Wyższa częstotliwość = krótszy zasięg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Poprzez aplikację Mój FunBox można dobrać odpowiedni kanał dla wi-fi 5GHz, TV są kapryśne i czasem nie siła sygnału wi-fi a właśnie kanał nadawania po wi-fi dla 5GHz jest ważny (kanał 36 ustawić ręcznie/ samemu).
@Tonislaw jeśli uważasz że problem rozwiązany, wypada oznaczyć pomocny post, jako rozwiązanie, inni na tym skorzystają 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
@tolek akurat TV jest w tym samym pokoju co Funbox, dzieli je mniej niż 3 m. Co prawda funbox znajduje się w szafce (przeszklonej), ale chyba nie o zasięg chodzi.
@Anonim po zmianie kanału sieci 5 GHz na 36 i ponownym połączeniu TV do tejże sieci wszystko działa poprawnie. Wcześniej przed rozdziałem sieci miałem możliwość wyboru tylko kanałów od 1 do 13. Czy zostawić taką konfigurację jak teraz, tj. podział sieci czy zrobić wspólną konfigurację i jeszcze raz pobawić się w szukanie odpowiedniego kanału? Ma to sens?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
@Tonislaw jeżeli obecna konfiguracja zadziałała już prawidłowo, to nic nie zmieniaj. Możesz sobie tylko pogorszyć. Jak znowu wystąpią problemy, to w tedy dopiero ponownie sprawdź inne możliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
@Tonislawnapisał(-a)@Anonim po zmianie kanału sieci 5 GHz na 36 i ponownym połączeniu TV do tejże sieci wszystko działa poprawnie. Wcześniej przed rozdziałem sieci miałem możliwość wyboru tylko kanałów od 1 do 13. Czy zostawić taką konfigurację jak teraz, tj. podział sieci czy zrobić wspólną konfigurację i jeszcze raz pobawić się w szukanie odpowiedniego kanału? Ma to sens?
Pozostaw rozdzielone sieci, jest to rozwiązanie lepsze, bez rozdziału sieci (2,4 i 5GHz), niektóre sprzęty mają problemy. z połączeniem się do wi-fi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
Wiem że np. niektórzy mieli problem taki, że sieć 2,4 i 5 GHz miała tę samą nazwę i w niektórych telefonach widziane to było jako jedna sieć przez co czasami się przerzucał między częstotliwościami przez co chwilowo nie było internetu na urządzeniu. A na innych telefonach ta sama nazwa sieci w różnych częstotliwościach jest traktowana jako dwie osobne sieci. Więc inne nazwy sieci są najbezpieczniejsze żeby zapobiec problemom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem w Smart TV
A więc zostawiam. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »