- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoniłem po kolegę, naprawił cała instalacje i ja zabezpieczył. Pokazywał mi że te kable, były utlenione- czarne czyli mogły zrobić zwarcie. Taka oto instalacje zapewnili mi technicy:D potem patrzylismy miernikiem prądu czy jest sygnał, na wewnętrznym kablu jest, w gniazdku na kablu adsl również, teraz nasuwa się pytanie czemu nie ma sygnału cyfrowego? Musieli mnie odłączyć od centrali tylko z jakiego powodu? Ciekawe kiedy otrzymam na to odpowiedź.
▬▬▬
►Z treści opublikowanych postów nie wynika wprost, czy ostatecznie została zgłoszona usterka techniczna. Wydaje się, że tak... I że zakończyła się adnotacją o wykonanych działaniach po stronie Centrali (bez przyjazdu techników na miejscie). Zatem reasumując: zarówno naprawa wykonana przez kolegę, jak i późniejsze prace na Centrali ostatecznie przyczyniły się do rozwiązania problemu z dostępem do internetu. - Moderator Wiktor◄
https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazywanie-problemow-z-neostrada - pod tym adresem można znaleźć jak poradzić sobie w razie problemu z neostradą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Dzwoniłem już, Ale oni nie pomogą mi pomóc. Jedynie co to wysłać techników
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Już wiem, kabel telefoniczny odlaczyl się od instalacji. Tylko czy ktoś wie jak to podłączyć do tej puszki?
Zdjęcie w załącznikach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoniłem po kolegę, naprawił cała instalacje i ja zabezpieczył. Pokazywał mi że te kable, były utlenione- czarne czyli mogły zrobić zwarcie. Taka oto instalacje zapewnili mi technicy:D potem patrzylismy miernikiem prądu czy jest sygnał, na wewnętrznym kablu jest, w gniazdku na kablu adsl również, teraz nasuwa się pytanie czemu nie ma sygnału cyfrowego? Musieli mnie odłączyć od centrali tylko z jakiego powodu? Ciekawe kiedy otrzymam na to odpowiedź.
▬▬▬
►Z treści opublikowanych postów nie wynika wprost, czy ostatecznie została zgłoszona usterka techniczna. Wydaje się, że tak... I że zakończyła się adnotacją o wykonanych działaniach po stronie Centrali (bez przyjazdu techników na miejscie). Zatem reasumując: zarówno naprawa wykonana przez kolegę, jak i późniejsze prace na Centrali ostatecznie przyczyniły się do rozwiązania problemu z dostępem do internetu. - Moderator Wiktor◄
https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazywanie-problemow-z-neostrada - pod tym adresem można znaleźć jak poradzić sobie w razie problemu z neostradą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »