Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

@kamilkeys Jaki to sygnał cyfrowy ? według mnie to zostało zrobione zwarcie w instalacji.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 8
  • 2

Brak połączenia z internetem

Już wszystko działa. Tak jak przypuszczałem byłem odlaczony od centrali, nie było techników.
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

@kamilkeys A kto ciebie podłączył jak nie było techników?Musi być zresetowany port na centrali przez techników inaczej nie zadziała usługa.

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

Jak się zsynchronizuje to po co mają przyjeżdżać na miejsce internet działa, klient sobie sam naprawił i to jest sprawa klienta czy potrzebuje techników.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 8
  • 2

Brak połączenia z internetem

@Anonim Dokładnie! Techników nie było, bo po co? W centrali wystarczyło, że podłączą mnie, bo jak mówię miernik pokazywał 60V na żyle od kabla telefonicznego. Ale co było przyczyną tego rozłączenia? Być może słabo zabezpieczona instalacja ''na klej'', którą wykonał technik i ta utleniona miedź na kablu.

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

kabel wchodzący powinien być żelowany jak jest miedź podżarta to byle się nie kruszyła bo to wtedy kabel szmelc. Jak telefon analogowy działa normalnie to jeszcze kabel może być.

Wiadomo o stanie linii decyduje ilość błędów w czasie, trzeba kontrolować oczywiście nie wtedy kiedy są burze.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Brak połączenia z internetem

Kupiłam internet orange mobilny, średni pakiet. Żałuję!! ŻAŁUJĘ!! Nie podpisujcie umów z Orange!! Jestem bardzo niezadowolona. Pomijam już, że oszukano mnie przy podpisywaniu umowy. Od razu przestrzegam - na infoliniach opowiadają bzdury a jak potem człowiek chce dochodzić praw i walczyć o swoje to nie udostępniają nagrań. Jeśli chodzi ogólnie o obsługę klienta to zarówno w sklepach stacjonarnych, na infoliniach jak i poprzez biuro obsługi klienta jest tragedia. Brak kompetencji, te same teksty pod tytułem "prosimy zresetować router". A to nie router jest kiepski tylko internet. Bardzo odradzam. Często się psuje, wiecznie zwalnia. Klient do niczego nie ma prawa, jedynie co przychodzi mu płacić wysoki rachunek i tyle. Żałuje wyboru orange bardzo. Przestrzegam.