- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@kamilkeys Jaki to sygnał cyfrowy ? według mnie to zostało zrobione zwarcie w instalacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@kamilkeys A kto ciebie podłączył jak nie było techników?Musi być zresetowany port na centrali przez techników inaczej nie zadziała usługa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Jak się zsynchronizuje to po co mają przyjeżdżać na miejsce internet działa, klient sobie sam naprawił i to jest sprawa klienta czy potrzebuje techników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Anonim Dokładnie! Techników nie było, bo po co? W centrali wystarczyło, że podłączą mnie, bo jak mówię miernik pokazywał 60V na żyle od kabla telefonicznego. Ale co było przyczyną tego rozłączenia? Być może słabo zabezpieczona instalacja ''na klej'', którą wykonał technik i ta utleniona miedź na kablu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
kabel wchodzący powinien być żelowany jak jest miedź podżarta to byle się nie kruszyła bo to wtedy kabel szmelc. Jak telefon analogowy działa normalnie to jeszcze kabel może być.
Wiadomo o stanie linii decyduje ilość błędów w czasie, trzeba kontrolować oczywiście nie wtedy kiedy są burze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Kupiłam internet orange mobilny, średni pakiet. Żałuję!! ŻAŁUJĘ!! Nie podpisujcie umów z Orange!! Jestem bardzo niezadowolona. Pomijam już, że oszukano mnie przy podpisywaniu umowy. Od razu przestrzegam - na infoliniach opowiadają bzdury a jak potem człowiek chce dochodzić praw i walczyć o swoje to nie udostępniają nagrań. Jeśli chodzi ogólnie o obsługę klienta to zarówno w sklepach stacjonarnych, na infoliniach jak i poprzez biuro obsługi klienta jest tragedia. Brak kompetencji, te same teksty pod tytułem "prosimy zresetować router". A to nie router jest kiepski tylko internet. Bardzo odradzam. Często się psuje, wiecznie zwalnia. Klient do niczego nie ma prawa, jedynie co przychodzi mu płacić wysoki rachunek i tyle. Żałuje wyboru orange bardzo. Przestrzegam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »