- « Poprzedni
- Następny »
28-02-2023
16:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2023
16:12
Nic nowego nie napiszę, ale potwierdzam że, IMHO:
- z linią jest wszystko więcej niż w porządku, nie szukaj uszkodzenia bo go nie ma (a w każdym razie nie wpływa na jakość połączenia)
- masz ograniczenie nałożone na poziome sesji, a więc najpewniej problem z uregulowaniem opłat. Niekoniecznie to musi być powodem, ale na pewno nic z tym we własnym zakresie nie zrobisz, trzeba to wyjaśnić w Orange. A ponieważ umowa nie jest na Ciebie, to w zasadzie jedyne co możesz zrobić to rozmawiać z tym, na kogo ta umowa jest.
28-02-2023
18:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2023
18:06
Bardzo Słaba jakość internetu
dziekuje wszystkim za pomoc i zaangazowanie w moja sprawe (@j131 umowa jest na mojego tate ja mam 14 lat i juz sie wszystkim ma sie zajac)
takze jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam.
K.
- « Poprzedni
- Następny »