- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_musisz zalogować się na stronie Funboxa 2 http://192.168.1.1/ Login: admin
Hasło: 8 ostatnich/pierwszych znaków klucza WPA z naklejki spod spodu rutera i wejdź w zakładkę wsparcie a następnie informacje systemowe i wejdź w zakładkę DSL zrób screena i wrzuć. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Wklejam tu screena tak jak prosiłeś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Przepraszam ze zaznaczyłem ze to jest rozwiązanie a nie jest miss clickiem kliknąlem
@Pablo5napisał(-a)
@_Kamil_musisz zalogować się na stronie Funboxa 2 http://192.168.1.1/ Login: admin
Hasło: 8 ostatnich/pierwszych znaków klucza WPA z naklejki spod spodu rutera i wejdź w zakładkę wsparcie a następnie informacje systemowe i wejdź w zakładkę DSL zrób screena i wrzuć. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ No, ładnie...I na co narzekasz? Synchronizacja VDSL na poziomie 68Mb/sek down i 7,7Mb/sek upload. SNR dobry i zero błędów. Usługa synchronizuje się normalnie.
Teraz zrób speedtest certyfikowany na kablu z modemem i na stronie www.pro.speedtest.pl i zamieść wynik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ Ok, wykonywałeś z przeglądarki czy z softu pobranego ze strony UKE?
Mień kabel ethernet i zrób ten test na innym urządzeniu. Problem może być też w karcie sieciowej. Przełącz port na switchu. Synchronizacja modemu jest naprawdę ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Test wykonałem z przeglądarki ponieważ nie pobiorę aplikacji z pobieraniem 3kb/s
Przełączyłem port i nic jest wręcz gorzej i nie jest to problem karty czy kabla ponieważ na 3 telewizorach i na 3 telefonach internet działa podobnie, ale mam pewna złączkę która nie jest zakopana po zwarciu w kablach przyjechali panowie i mam teraz taka złącze na dworzu i jak wieje/pada internet jest taki jak te taż ale nigdy nie utrzymywało to sie przez 4 dni myśli pan ze to może byc od tego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ Albo masz uszkodzony modem, albo blokadę windykacyjną. Zweryfikuj faktury, bo modemu nie wymienisz jak nie jesteś osobą z umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ 1 Mb/s sugeruje że nie jest opłacona faktura i włączyli ograniczenie. Porozmawiaj z właścicielem usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ może być uszkodzony modem tak jak pisze @agat13 albo może potrzebna jest poprawa styków na linii. bo widze że masz niski margine szumu w dół 9,3dB a powinno być minimum 12dB w górę. Zgłoś ten problem na BOK. Jeszcze bym na twoim miejscu pobrał aplikacje pro speed test i wykonał certyfikowane pomiary składa się z 6 cykli. Przesyłam ci jak powinno wyglądać przeprowadzenie certyfikowanego testu prędkości. możesz zrobić test certyfikowany pomiar prędkości na komputerze tylko musisz zarejestrować się na stronie https://pro.speedtest.pl/. Pobrać program Pro speed test. Uruchomić go i podać token. Przed uruchomieniem testu musisz wyłączyć Wi-Fi w modemie i odłączyć pozostałe kable ethernet, zostawiając tylko podłączony kabel ethernet łączący modem z komputerem. Test składa się z 6 etapów po 30 minut lub 20 minut teraz już nie pamiętam ale coś w tym przedziale Taki test pozwoli działowi informatycznemu, technicznemu na zweryfikowanie problemu co się dzieje z twoją linią. Tutaj masz instrukcje przeprowadzenia testu pro speed test https://pro.speedtest.pl/pomiar_certyfikowany_i_niecertyfikowany. Orange będzie miał wgląd w twoje pomiary i zweryfikują w czym jest problem.
Pozdrawiam 🙂