Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bardzo Słaba jakość internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2568
  • 9212
  • 46

Bardzo Słaba jakość internetu

@Pablo5. na infolinii nie może zgłosić bo nie jest właścicielem umowy. 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2425
  • 10059
  • 86

Bardzo Słaba jakość internetu

@marderto niech @_Kamil_ przeprowadzi ten certyfikowany test pro speed test a właściciel usługi(umowy zgłosi uszkodzenie. -)


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13250
  • 54362
  • 637

Bardzo Słaba jakość internetu

@Pablo5 Sugerowaliśmy, ale według mnie (i nie tylko) problem nie jest problemem stricte technicznym. 🙂


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2098
  • 7708
  • 31

Bardzo Słaba jakość internetu


@mardernapisał(-a)

1 Mb/s sugeruje że nie jest opłacona faktura i włączyli ograniczenie.


a to ciekawe. Ja miałem na światłowodzie podobny speedtest kilka dni temu. Ale tylko speedtest i tylko z odzewnika Orange warszawskiego --server-id=4166 (i tylko down, up było 300Mb). Po restarcie sesji ppp i zmianie IP wszystko powróciło do "normy". Gdyby to dotyczyło całego ruchu, można by pomyśleć, że lejek się pogubił i błędnie blokował.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

_Kamil__0-1677591655016.png

 jest maly problem

 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2425
  • 10059
  • 86

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_a wyłaczyłeś WIFI i  odłaczyłeś pozostałe kable ethernet z portów modemu pozostawiając tylko podłaczony  kabel który idzie od portu modemu np portu nr 1  do portu komputerowego stacjonarnego lub laptopa  . Czy w czasie testu nie masz obciazonego procesora (czy nie przeglądasz coś na intenrecie lub czy masz właczoną jakąs aplikacje) bo te testy powinno się wykonywać bez włączonej strony, aplikacji   na pulpicie. Możesz zerknąć kliknąc w szczegóły co tam pisze i wtedy ci podpowiemy 🙂


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

nie mam obciazonego procesora nie przegladam nic w necie i nadal to samo i WIFI tez wylaczylem nie mam juz pojecia moze poprostu poczekam na wlasciciela umowy


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2100
  • 11821
  • 54

Bardzo Słaba jakość internetu


@_Kamil_napisał(-a)
  • Od 3 dni mam problem z internetem z 8mb/s mam 130kb/s ktoś wie jak to naprawić. 

Szybkość internetu ograniczona, bo faktura nie opłacona, tyle w temacie 😉


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2425
  • 10059
  • 86

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_  może tak jak pisze @IreneuszCD może faktury nie są opłacone. Poczekaj na właściciela umowy i może wtedy rozwiąże się sprawa 🙂


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2100
  • 11821
  • 54

Bardzo Słaba jakość internetu

@Pablo5 ewidentnie brak opłaconej faktury 😉

Mi jak nie opłacę faktury, to odcinają całkiem net, więc Orange i tak lepsze 😉