- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@Pablo5. na infolinii nie może zgłosić bo nie jest właścicielem umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@Pablo5 Sugerowaliśmy, ale według mnie (i nie tylko) problem nie jest problemem stricte technicznym. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@mardernapisał(-a)1 Mb/s sugeruje że nie jest opłacona faktura i włączyli ograniczenie.
a to ciekawe. Ja miałem na światłowodzie podobny speedtest kilka dni temu. Ale tylko speedtest i tylko z odzewnika Orange warszawskiego --server-id=4166 (i tylko down, up było 300Mb). Po restarcie sesji ppp i zmianie IP wszystko powróciło do "normy". Gdyby to dotyczyło całego ruchu, można by pomyśleć, że lejek się pogubił i błędnie blokował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_a wyłaczyłeś WIFI i odłaczyłeś pozostałe kable ethernet z portów modemu pozostawiając tylko podłaczony kabel który idzie od portu modemu np portu nr 1 do portu komputerowego stacjonarnego lub laptopa . Czy w czasie testu nie masz obciazonego procesora (czy nie przeglądasz coś na intenrecie lub czy masz właczoną jakąs aplikacje) bo te testy powinno się wykonywać bez włączonej strony, aplikacji na pulpicie. Możesz zerknąć kliknąc w szczegóły co tam pisze i wtedy ci podpowiemy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
nie mam obciazonego procesora nie przegladam nic w necie i nadal to samo i WIFI tez wylaczylem nie mam juz pojecia moze poprostu poczekam na wlasciciela umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_napisał(-a)
- Od 3 dni mam problem z internetem z 8mb/s mam 130kb/s ktoś wie jak to naprawić.
Szybkość internetu ograniczona, bo faktura nie opłacona, tyle w temacie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ może tak jak pisze @IreneuszCD może faktury nie są opłacone. Poczekaj na właściciela umowy i może wtedy rozwiąże się sprawa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@Pablo5 ewidentnie brak opłaconej faktury 😉
Mi jak nie opłacę faktury, to odcinają całkiem net, więc Orange i tak lepsze 😉