Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówienie na usługę a inna umowa.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Czy istnieje szansa na rozwiązanie umowy po 14 dniach od podpisania jeśli różni się od zlecenia zamówienia usługi?

26 ODPOW. 26

Poziom 22, Pasjonat
  • 227
  • 134
  • 15

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Rozumiem ze przez telefon lub internet zamawiałeś? Ogólnie nie istnieje ma się tylko i aż 14 dni,ale jeśli zamawiałeś inną usługę i inną Ci dostarczyli to mogłeś od razu albo nie podpisywać umowy albo w ciągu tych 14 dni to zgłosić.Teraz pozostaje Ci jedynie tylko pisanie reklamacji.

Poziom 22, Pasjonat
  • 227
  • 134
  • 15

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Ogólnie umowę może rozwiązać i tak ale będzie naliczona raczej kara umowna.

Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13832
  • 170

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Oczywiście, jeżeli udokumentujesz, że zamówienie opiewało na coś innego to na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta ... czyli warunek - umowa na prywatny użytek.

Anonim

Nie dotyczy

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Zostaje CI tylko reklamacja w BOK. Reklamuj, powiedz że się na tym wszystkim dobrze nie znasz, miały być innne warunki a są inne i domagaj się ich zmiany. Pozdrawiam.


Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13832
  • 170

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Nie reklamacja, nie odstąpienie od umowy zdalnie zawartej... Podstawowe prawa konsumenta. Jeżeli masz kłopot ze sporządzeniem pisma idź do najbliższego rzecznika praw konsumenta - urzędują w starostwach powiatowych albo w urzędzie miasta na prawach powiatu (duże miasto). Możesz też poczytać na stronach np. UOiK. Jedyne co ważne, to tak jak pisałem wcześniej - umowa na osobę fizyczną, no i możliwość udokumentowania istotnej różnicy między tym co zamówione a tym co świadczone.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Jestem klientem orange od 5-6 lat, na neostradę, telefon stacjonarny i mobilny. Wszystko zawsze załawiałem przez infolinię i odbywało się to bez problemu, nigdy nie miałem problemów do narzekań.

Gdy ostatnio zmieniłem miejsca zamieszkania, usługi mi przeniesiono i nie długo po tym odezwał się lokalny sprzedawca orange, że mają tą ofertę światłowód itp.

Oferował dobre warunki więc się zgodziłem.

Podpisałem w domu zamówienie u przedstawiciela, następnego dnia odebrałem telefon z infolinii na potwierdzenie zamówienia, było wszystko to samo co na zamówieniu. 

Gdy pojawili się monterzy aby kłaść przewód, dostarczyli umowę którą podpisałem z wiedzą że mam te 14 dni i odstąpienie, lecz przez wyjazd nie wyrobiłem się w tym terminie i nie miałem okazji przeczytać jej.

 

Rozumiem że to moja wina ogólnie bo nie przeczytałem umowy, lecz wierzyłem że jeśli przez kilka lat zawsze wszystko było ok, to nie będzie próbował ktoś mnie oszukać...


Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13832
  • 170

Zamówienie na usługę a inna umowa.

A możesz opisać na  czym polega niezgodność świadczonej usługi z tym co masz w umowie?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Zamówienie na usługę a inna umowa.

Świadczona usługa nie różni się od tego co na umowie.

Lecz umowa różni się od tego co zamawiałem, tzn. nazwą oferty jak i ceną.


Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13832
  • 170

Zamówienie na usługę a inna umowa.


Kulunkele napisał(-a):

Świadczona usługa nie różni się od tego co na umowie.

Lecz umowa różni się od tego co zamawiałem, tzn. nazwą oferty jak i ceną.


Mhmmm, nazwa usługi to nieistotna niezgodność. Co do ceny... to już byłby punkt zaczepienia... ale jak udokumentować niezgodność tego co zamówione - uzgodnione z przedstawicielem, informowali o nagraniu?