Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Ja wciąż nie dostałem faktury mimo iż minął termin, natomiast na koncie pojawiło się coś takiego, jak to rozumieć?oplacono.jpg


oplacono.jpg

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Artur napisał(-a):

Aktualizacja: @emeryt1, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.


A u mnie cisza. I dalej prawie 21 zł wisi.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1366

Nicesportspl.com

@Manito: niestety na poziomie portalu nie zawsze widać korekty lub noty uznaniowe. Opis sugeruje że jest już ok. Potwierdzić możesz na BOK.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Nicesportspl.com

Ja również zgłaszalem reklamację dotyczącą nicesportspl.com 28.12.2017r. 

29.12 otrzymalem odpowiedz negatywną. Dzisiaj zostala wystawiona nowa faktura na ktorej widnieje kwota 20,91zł za uslugi elektroniczne, dodam ze 28.12 zostaly zalozone blokady na uslugi elektroniczne. Reklamacje mialy zostac rozpatrzone pozytywnie a u mnie tak nie jest. Dlaczego? Pytanie do Pana Artura


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Nicesportspl.com


adamp napisał(-a):

Artur napisał(-a):

Aktualizacja: @emeryt1, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.


A u mnie cisza. I dalej prawie 21 zł wisi.


@adamp, chyba czas na aktualizację? 😉 Ptaszki ćwierkają, że otrzymałeś informację o ponownym rozpatrzeniu zgłoszenia.

@Darek68, zgodnie z informacją w "rozwiązaniu" - proszę odezwij się do mnie przez prywatną wiadomość, pomogę.

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Artur napisał(-a):

@adamp, chyba czas na aktualizację? 😉 Ptaszki ćwierkają, że otrzymałeś informację o ponownym rozpatrzeniu zgłoszenia.


Witam,

Tak, otrzymałem smsa o ponownym rozpatrzeniu reklamacji i anulowaniu podjętej wówczas negatywnej decyzji. Faktura zostanie pomniejszona o 20,91 zł. W bieżącym dalej jest, ale rozumiem, ze obniżona zostanie już faktura. Dzięki za pomoc. O redukcję kosztu rozmowy z BOK (gdybym wiedział o takiej kwocie to bym nie dzwonił 😉 już mi się nie chce 😉


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 4
  • 0

Nicesportspl.com

Mam identyczna sytuację że 20 grudnia i 28 przyszły smsy że pobierają opłatę 20,91 za dostęp do nicesport którego nie wykupowalem dostępu, nie akceptowalem żadnego regulaminu oraz nie przechodziłem żadnej weryfikacji. Po za tym jestem informatykiem wszędzie mam blokadę reklam i wiem w co klikam po za tym usługa niby wykupiona z numeru który na codzień z karta sim siedzi w modemie huawei airbox nie ma z niego możliwości kliknięcia w reklamę a żeby było śmieszniej nie było mnie o wyznaczonych godzinach w dniach 20 i 28 w których niby dana usługę wykupiłem (byłem fizycznie w pracy) a historia mojej przeglądarki zarówno na laptopie czy telefonie nie zawiera informacji o wchodzenie w jakieś reklamy. W domu nikogo też nie było żona w pracy a dzieci nie mamy mogę podeprzec się grafikiem i harmonogramem mojej pracy. A i jeszcze jedno dlaczego pobrali 2 razy opłatę w grudniu (co tydzień) a w styczniu leci już 3 tydzień i nie pobierają nic skoro ja nie anulowalem nadal niby wykupionej subskrypcji? Jak temu zaradzić, jakie kroki podjąć?

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Nicesportspl.com

Wcześniej w tej dyskusji chyba @Piotrekk85 wspominał, że kiedy udostępniasz internet z karty SIM to każda osoba korzystająca z tego internetu może aktywować usługi dla numeru telefonu przypisanego do karty SIM, więc w takiej sytuacji warto zablokować tego typu usługi przez Mój Orange.
Co do zwrotu już naliczonych opłat to skontaktuj się z BOK (www.orange.pl/kontakt) i poinformuj, że nie korzystałeś z tej usługi.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 4
  • 0

Nicesportspl.com

Dostałem taki e mail od nice sports dzis:
Szanowny Użytkowniku,

informujemy, iż rozpoczęliśmy proces zwrotu pobranych opłat. Zwrot ten będzie widoczny na pierwszej lub drugiej w kolejności fakturze telefonu komórkowego ,co jest uzależnione od okresu rozliczeniowego ustalonego przez operatora telefonii komórkowej.

Mamy nadzieję, że nasza pomoc okazała się przydatna. W razie dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt. Naszym priorytetem jest obsługa Klienta na najwyższym poziomie.

Z poważaniem

Dział Obsługi Klienta
Screenshot_20180118-113822.jpg

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com

Dzisiaj dostałem fakturę. Obniżona o 20,91 zł z reklamacji (dziękuję), ale fakturę za usługi elektroniczne również otrzymałem. Niestety muszę zapłacić również za okrutnie wysoki koszt połączenia z BOK w sprawie reklamacji. Nauczka na przyszłość - szukać operatora, który ma darmowe/niższe ceny połączenia z BOKiem. Bo to również naciągactwo - płacę za "darmowe" minuty do wszystkich w cenie abo, a do swojego operatora muszę płacić i to niemało.