Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Nicesportspl.com

Jak wpisze się w wyszukiwarce nazwę usługi, to jedną z pierwszych stron jest to forum. Także raczej aż tak potrzebne nie będzie. Jednakże mając na uwadze to, że problemy z połączeniami zagranicznymi będą w przyszłości również i skala była ogromna, to co innego. Problem, który opisał Artur powinien się zakończyć. Także nie wiem czy to aż tak potrzebne.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Jakoś tak mam, że staram się myśleć też o interesach innych, nie tylko swoim, a zwłaszcza tych co czasem są mniej zaradni...nie znam skali problemu, wiec nie wiem czy aż tak potrzebne czy nie...a jak nie znam, to biorę pod uwagę, że może ktoś skorzystałby z informacji podanej w innej formie...ale to tylko przypuszczenie...
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

Ktoś tu napisał, że podczas udostępniania Internetu z telefonu jest, widoczny numer telefonu wiec poniżej jest, dowód, że nie jest widoczny.


Screenshot_2018-01-11-08-10-34.png

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Nicesportspl.com

Te pole nie odpowiada za autentykacje. Nie wyłączysz jej wprost w ustawieniach.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com


vdsl2 napisał(-a):

Ktoś tu napisał, że podczas udostępniania Internetu z telefonu jest, widoczny numer telefonu wiec poniżej jest, dowód, że nie jest widoczny.


Jeśli w czymś (m2m, telefon, modem) jest karta SIM to ta karta ma numer i podczas korzystania/udostępniania po WIFI jest on widoczny. Naturalnie nie całemu światu.

Wspomniane pole w ustawieniach androida chyba nigdy mi nie pokazało numeru.

Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie reklamacyjne dotyczące opłat naliczonych za zakupy elektroniczne. Z uwagą
zapoznaliśmy się z Pani sprawą.
Sprawdziliśmy, kwestionowane przez Panią opłaty naliczyliśmy prawidłowo, zgodnie z regulaminem usługi Zamów
z Orange. Wyjaśniamy, że kwestionowany przez Panią zakup elektroniczny został zrealizowany z numeru
xxxxxxxxx 26.12.2017. Dostawcą usługi jest Astral Worldwide.
Bardzo nam przykro, ale w związku z powyższym nie możemy uznać Pani reklamacji i anulować prawidłowo
naliczonych opłat.
Zapraszamy Panią do korzystania z portalu Mój Orange (www.orange.pl), gdzie w łatwy sposób może Pani
zarządzać swoimi usługami.
Pozdrawiamy,
Orange

Czyli ja muszę zapłacić a inni nie.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Coś dużo tych pomyłek konsultantów...

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Nicesportspl.com

Pytanie kiedy zgłoszenie było zamknięte?
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

Wczoraj 10.01.2018 było  zgłoszenie napisane a dzisiaj ogodzinie 9 była odpowiedz na reklamacje.SMS od Orange dostałem 25.12.2017 ze mam doliczone do rachunku 21 zł.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Nicesportspl.com

Aktualizacja: @Anonim, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.