- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Ja wciąż nie dostałem faktury mimo iż minął termin, natomiast na koncie pojawiło się coś takiego, jak to rozumieć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Artur napisał(-a):Aktualizacja: @emeryt1, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.
A u mnie cisza. I dalej prawie 21 zł wisi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Ja również zgłaszalem reklamację dotyczącą nicesportspl.com 28.12.2017r.
29.12 otrzymalem odpowiedz negatywną. Dzisiaj zostala wystawiona nowa faktura na ktorej widnieje kwota 20,91zł za uslugi elektroniczne, dodam ze 28.12 zostaly zalozone blokady na uslugi elektroniczne. Reklamacje mialy zostac rozpatrzone pozytywnie a u mnie tak nie jest. Dlaczego? Pytanie do Pana Artura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
adamp napisał(-a):
Artur napisał(-a):
Aktualizacja: @emeryt1, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.
A u mnie cisza. I dalej prawie 21 zł wisi.
@adamp, chyba czas na aktualizację? 😉 Ptaszki ćwierkają, że otrzymałeś informację o ponownym rozpatrzeniu zgłoszenia.
@Darek68, zgodnie z informacją w "rozwiązaniu" - proszę odezwij się do mnie przez prywatną wiadomość, pomogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Artur napisał(-a):@adamp, chyba czas na aktualizację? 😉 Ptaszki ćwierkają, że otrzymałeś informację o ponownym rozpatrzeniu zgłoszenia.
Witam,
Tak, otrzymałem smsa o ponownym rozpatrzeniu reklamacji i anulowaniu podjętej wówczas negatywnej decyzji. Faktura zostanie pomniejszona o 20,91 zł. W bieżącym dalej jest, ale rozumiem, ze obniżona zostanie już faktura. Dzięki za pomoc. O redukcję kosztu rozmowy z BOK (gdybym wiedział o takiej kwocie to bym nie dzwonił 😉 już mi się nie chce 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Co do zwrotu już naliczonych opłat to skontaktuj się z BOK (www.orange.pl/kontakt) i poinformuj, że nie korzystałeś z tej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Szanowny Użytkowniku,
informujemy, iż rozpoczęliśmy proces zwrotu pobranych opłat. Zwrot ten będzie widoczny na pierwszej lub drugiej w kolejności fakturze telefonu komórkowego ,co jest uzależnione od okresu rozliczeniowego ustalonego przez operatora telefonii komórkowej.
Mamy nadzieję, że nasza pomoc okazała się przydatna. W razie dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt. Naszym priorytetem jest obsługa Klienta na najwyższym poziomie.
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Dzisiaj dostałem fakturę. Obniżona o 20,91 zł z reklamacji (dziękuję), ale fakturę za usługi elektroniczne również otrzymałem. Niestety muszę zapłacić również za okrutnie wysoki koszt połączenia z BOK w sprawie reklamacji. Nauczka na przyszłość - szukać operatora, który ma darmowe/niższe ceny połączenia z BOKiem. Bo to również naciągactwo - płacę za "darmowe" minuty do wszystkich w cenie abo, a do swojego operatora muszę płacić i to niemało.