Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Pierwszy post, więc witam wszystkich.

Niestety nadal są problemy z aliasami i tożsamościami tzn. pomimo tego, że na Mój Orange widoczne są wszystkie moje aliasy, w ustawieniach konta e-mail (zarówno na Mój Orange, jak i na webmail) nie ma ich wszystkich w opcji tożsamości. Oczywiście maile dochodzą jedynie na adresy widoczne w tożsamościach. Żeby było ciekawiej, na jednym z moich kont wszystko jest ok - lista aliasów i tożsamości zawiera to samo.

Czy jest szansa, że i to zostanie poprawione.

Wygląda na to, że pozostałe funkcjonalności działają póki co prawidłowo.


Poziom 40, Guru *****
  • 30153
  • 23319
  • 1299

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Sugerowałbym kontakt z BOK http://orange.pl/kontakt i tam zarejestrowanie zgłoszenia technicznego na tym koncie na którym są problemy.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 3
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Artur - certyfikat dls POP3 dziala ok tylko jedna uwaga

>2017-07-14, 08:38:15: FETCH - Nr certyfikatu: 78C9A742D2EDA8F249C7623E6A14E55E, algorytm: RSA (2048 bitów), ważny od 2015-08-12 do 2017-08-12 23:59:59, dla 1 węzłów: mail.orange.pl.

 

jest wazny jeszcze przez miesiac - pewnie niedlugo zamowicie nowy

 

JanQ


Poziom 12, Recenzent
  • 14
  • 33
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur - z tymi blakclistami to macie dwa wyjścia - albo zgłosić się do nich i przejśc procedurę usunięcia lub prostsze - zmienić adres IP serwera SMTP i nazwę rokordy MX w DNSie. Dla tak dużej firmy nie powinno to stanowić żadnego problemu. Chociaż SORBS przestał wyrzucać, problem pozostał jedynie na backscatterer.org

 

Co z interfejsem - czy będzie jakiś inny do wybory. Z tego nie da się korzystać. Na liście odebranych widzę 3 - 3,5 maila. Pół strony jest puste (zarezerwowane na podgląd)...

 

Dalej błędy w konfiguracji rekordu SPF. Nie powinno być spacji po ip4:

ip4: 217.97.216.15/32 

 Warto rozważyć również dodanie DMARC, DKIM - nic nie kosztuje a wdzisiejszych czsach dodatkowo uwiarygadnia serwer i pocztę z niego pochodzącą.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@achu wyłącz podgląd wiadomości (ustawienia skrzynki e-mail/Widok skrzynki pocztowej/Opcje główne/Pokaż podgląd wiadomości/Nie pokazuj okna podglądu wiadomości)

 

Melduję, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Już tylko jedno z moich kont ma problem z aliasami i tożsamościami. Pozostałe w 100% funkcjonują poprawnie. Zatem czekam na ostateczne zakończenie prac Emotikon: Szczęśliwy


Pracuję w Orange
  • 2062
  • 5826
  • 110

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@remano, będzie znowu działać, tylko wygląda na to, że problem dotyczy Twojego konta, a nie wszystkich, więc aby naprawić potrzebujemy Twoich danych. Nie tutaj jednak, prosimy skontaktuj się z BOK (np. bezpłatnie przez appkę Mój Orange), jak Piotrekk85 zaproponował.

btw, witaj na Forum! 🙂

 

@JanQ, dzięki za przypomnienie, dopilnujemy, aby ten certyfikat został odnowiony przed wygaśnięciem 🙂

 

@achu, póki co innego interfejsu nie będzie, ale ten na https://webmail.orange.pl chyba jest jednak całkiem niezły 🙂 Czy po zrobieniu tego, co zaproponował @remano, czyli wyłączeniu podglądu masz jeszcze jakieś konkretne uwagi?

 

Bardzo dziękuję, @achu, za wskazówki odnośnie blacklist, nadmiarowej spacji w konfigracji SPF oraz dodania DMARC, DKIM. Przekazuję już do naszych ekspertów i sprawdzimy co możemy z tym zrobić.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur póki co wstrzymam się z kontaktem z BOK. Jeszcze wczoraj miałem problem z aliasami i tożsamościami dla dwóch kont, dzisiaj już tylko z jednym Emotikon: Mrugający

 

P.S. Do nowego interfejsu można się przyzwyczaić a nawet docenić Emotikon: Mrugający


Pracuję w Orange
  • 2062
  • 5826
  • 110

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ha! Miałem nadzieję, że ktoś to napisze! Osobiście uważam podobnie 🙂 Cieszę się, że część aliasów zaczęło już u Ciebie działać. Jeśli do jutra nie zaczną wszystkie to nie wahaj się zgłosić nam to przez BOK.

Poziom 12, Recenzent
  • 14
  • 33
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Artur mnie ucieszyłby bardzje zwarty widok listy (w jednej linijce nadawca, temat, Data, rozmiar), wyłączenie podglądu i bym się przyzwyczaił...


Pracuję w Orange
  • 2062
  • 5826
  • 110

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@achu, "bardziej zwarty widok" przyjmujemy więc jako sugestię i gdy będziemy przygotowywać jakieś zmiany w widokach to rozważymy zmiany w tej kwestii.

 

A jeśli chodzi o wyłączenie podglądu to dobrze, że można zrobić to od ręki 🙂

 

podglad.PNG

 

@Kristek@achu, w jaki sposób weryfikujecie spam listy? Bo na anti-abuse wygląda ok... http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=217.97.216.15

 

Mam już potwierdzenie, że "zbędna spacja w konfiguracji rekordu SPF" zostanie lada dzień poprawiona (dzięki za zwrócenie uwagi!). DMARC i DKIM planujemy wdrożyć, ale zabierzemy się za to, gdy domkniemy wszystkie tematy związane z przenosinami do Orange Office.