- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Panie Arturze
Niestety wciąż nie działa poczta POP3/SMTP. Nie ma znaczenia czy tożsamość, czy alias.
Błąd autoryzacji.
Jakie w ogóle są serwery?
Zostały mail.orange.pl
SSL 995?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
U mnie działa POP3. Zmieniłem tylko login do konta na podstawowy (wcześniej logowałem się aliasem)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Ustawienia jakby ktoś chciał:
login: pełny podstawowy adres np. login@orange.pl
serwer pop3,smtp: mail.orange.pl
port 110
zabezpieczenia brak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Logowanie do pełny adres email + hasło jak dotychczas.
Nie działa logowanie poprzez numer telefonu/usługi - ale domyślam się, że tak już ma być.
Dodatkowo zauważyłem, że można już zapisać zmianę w powiadomieniach sms.
Jedyne czego mi brak to szyfrowania w poczcie na pop3 + zakładki na webmail do zarządzania aliasami/wersjami Multiboxa (to jest możliwe przez "stare" zakładki).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Ustawienia powiadomień oraz zarządzanie aliasami (w tym wybór aliasu podczas tworzenia wiadomości) powinny już działać. Potwierdzacie? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
No to powodzenia w urzywaniu maila na porcie 110 🙂
Bez SSL nie ma nawet co tego ruszać.
Wciąż poczta nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Nie działa. Na porcie 995 nic nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Webowy interfejs też wysyła bez certyfikatu...
Ale pewnie na to jeszcze przyjdzie nam trochę poczekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Artur napisał(-a):Ustawienia powiadomień oraz zarządzanie aliasami (w tym wybór aliasu podczas tworzenia wiadomości) powinny już działać. Potwierdzacie? 🙂
Niestety nadal nie można wysłać maila z adresu alias.
Nie ma go naliście wyboru, nie da się go dodać przez tożamości.
Ponowne zapisanie go jako domyslny przez "stare" zakładki nie daje rezultatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
ustawienia poczty wychodzącej
port: 587, serwer: mail.orange.pl, bezpieczeństwo połączenia: starttls, metoda uwierzytelniania: normalne hasło, użytkownik ...@orange.pl
poczta przchodząca: port 995, bezpieczeństwo połączenia: ssl/tls, metoda uwierzytelniania: normalne haslo, użytkownik ...@orange.pl