- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czyli jak miałem do tej pory bezpłatny to tak pozostanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Kristek napisał(-a):
Poza tym mam jednak nadzieję że maile z piątku - soboty i niedzieli nie przepadły...
obawiam sie ze przepadly - jesli serwer orange stwierdzal - nie ma takiego uzytkownika - to serwer nadawcy porzucal probe dostarczenia jako mail ze sfalszowanym odbiorca (w sumie slusznie po co zapychac serwer nadawcy jak odbiorca nie istnieje). W efekcie jesli ktos nie powtorzy (powtorna przesylka) to maili z tego okresu nie bedzie
JanQ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Aliasy już powinny działać, sprawdźcie proszę i dajcie tu znać czy jest ok. Niektórzy mogą jeszcze nie widzieć archiwalnych wiadomości, są nadal przenoszone do skrzynek na nową platformę, ale to tymczasowe.
Pełne archiwum (w trybie tylko do odczytu) jest dla tych osób dostępne tutaj: https://poczta.orange.pl/login.html Zwróćcie tylko uwagę, że logujemy się do niego adresem e-mail, inaczej niż w innych miejscach.
Co do poprzednich pytań:
- zmiana platformy nie zmienia promocji, więc jeśli ktoś miał bezpłatnego Golda to dalej go będzie mieć
- aliasy rzeczywiście mogły nie działać tymczasowo i wtedy jeśli ktoś próbował wysłać e-mail na taki adres - otrzymywał zwrotkę o braku doręczenia. Już powinno być ok
co do "jak wysyłać z aliasu" - @piciex, dodaj alias do tożsamości, a potem, podczas tworzenia nowej wiadomości, przy Twoim adresie e-mail możesz kliknąć w strzałkę w dół i wybrać email nadawcy, czyli Twój alias
Sprawdzamy jeszcze co z ustawieniami powiadomień i danymi POP3/SMTP, wrócę tu z odpowiedzią 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Kiedy będą działać aliasy w na nowym webmailu ponieważ obecnie można tylko wysyłać maile z podstawowego adresu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
No właśnie chodzi o to, że nie da się dodać aliasu do tożsamości. Na rozwijanej liście go nie ma, a przy próbie dodania nowej tożsamości, pole adresu e-mail jest nieedytowalne, więc nie da się tego dokonać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
qwe1 napisał(-a):Kiedy będą działać aliasy w na nowym webmailu ponieważ obecnie można tylko wysyłać maile z podstawowego adresu.
pytanie - jak w ogole wysylasz maile - przez jaka strone? - ta co podali jest tylko do odczytu (bez mozliwosci wyslania)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
@Piotrekk85, źle mnie odebrałeś - Tobie podziękowałem za odpowiedź, a narzekania w stronę Orange, nie do Ciebie 🙂