- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Po @ wchodzę do Multi Box, więc usługa działa, @-BOSS- może inny @ wpisuje lub złe hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Ale tu chodzi o usługę stacjonarną internet IDSL dla Firm.
Tam mam pocztę serwer www itp.
I do poczty nie mogę się zalogować przez https://poczta.orange.pl/
hasło i login poprawne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Witam
Od kilkunastu dni nie mogę się zalogować bezpośrednio do poczty multibox prze adres
"błąd połącznia z serwerem"
Jaki jest teraz działający adres do wchodzenia na pocztę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Adres działa, u mnie jest ok. Problem dotyczy Twojego konta. Można to zgłosić na *800 (z komórki Orange) lub przez standardowy BOK http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Wygląda na to że działa. Z jakichś powodów nie chciało się logować na sam alias - tak jak przez długi czas. Musi być alias@orange.pl - wtedy się loguję. Dopiero teraz mi to wpadło do głowy.
- « Poprzedni
- Następny »