Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Do poniedziałku tak będzie. Trzeba poczekać.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Z aliasami też do poniedziałku czekać? 

Bo co ciekawe jak wysyłam wiadomość z innej skrzynki na główny adres orange to wychodzi, ale jak wpiszę adres alias to dostaję zwrotkę, że nie można dostarczyć wiadomości bo podany adres nie istnieje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ja obecnie nie mam dostępu na www ani poprzez pop3.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie już po przeprowadzce. Aliasy też nie działają, ale poczekam do jutra.

Jest jeszcze parę kiepskich rzeczy: brak integracji dysku ze starymi folderami, okienko na wiadomości jest za małe.

Poza tym jeśli ktoś nazywa nowy interfejs ergonomicznym, to fajnie by poznać na jakim urządzeniu testowano ergonomię. Ani na kilku lapkach/przeglądarkach, ani na tablecie, ani na komórce nie mogę odczytać długich wiadomości.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Okienko ustawień...

2017.07.09_10h19m48s_001_.png


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Przepraszamy za tymczasowe problemy - zgodnie z mailem, który otrzymaliście na skrzynki kilka tygodni temu - zmieniamy platformę, do jutra problemy powinny minąć, a aliasy działać.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Na chwilę obecną aliasy to najpoważniejszy problem. Ten którego używałem mam od kilkunastu lat i jest moim głównym adresem email. Każda próba wysłania wiadomości na niego kończy się odmową. Rejestrowałem się tym adresem na wszystkich portalach, więc teraz jestem jakby odcięty od świata.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie od kilku minut działa poczta wysłana na alias. Ale odpisać jeszcze nie można. Więc pewnie jeszcze jakieś prace trwają.

 

Edit: Powiadomienia sms też działają.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Sorry, ale ta zmiana poczty zakrawa na żart. Boże, wszytsko schodzi na psy. To jest nie do używania. Jak mam przeczytać wiadomość skoro cała sie nie miesci ani podglądzie, ani po otwarciu. Przedtem przynjmniej otwierała się w osobnym oknie. Żadnych zmian w funkcjonalności na plus nie widać, tylko zmiana wyglądu. Chyba taką firmę jak Orange stać na to żeby zrobic to profesjonalnie? Bo to chyba jacyś stazyści wymodzili.

 

MAM PYTANIE

Czy jeśli numer telefonu, do którego utworzone jest konto na orange.pl ze skrzynką multibox straci ważnosć konta i nic z tym nie zrobię - czy wtedy moja skrzynka email też zniknie?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Gdyby poczta była na całą szerokość i wysokość okna - byłoby lepiej.

Zgodnie z regulaminem (starym i nowym) poczta powinna być kasowana. Podobno przed migracją czasem konta email się zachowywały. Teraz mają nie być dostępne. W komunikacie była o tym mowa.

 

PS. W ustawieniach można włączyć wyświetlanie wiadomości w nowym oknie. Wtedy dwuklik na wiadomości na liście powoduje pojawienie się okienka z wiadomością.