Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różowy ekran ICU100

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6313
  • 25782
  • 216

Różowy ekran ICU100

Czołem Forumowicze!

Czy ktoś widział już taki obraz na podpiętym do ICU100 TV?

IMG_20210719_185623.jpg

 Dekoder nie reaguje w żaden sposób na pilota. Jedyna rada to reset "z hebelka". Zdarza się rzadko, ale czy Wam też?

 

_____________

Wpis edytowany - Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 239
  • 326
  • 8

Różowy ekran ICU100

Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu. 
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Różowy ekran ICU100

@j131  o jak dziewczęco i cukierkowo się zrobiło 😂😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6313
  • 25782
  • 216

Różowy ekran ICU100

@slav72no normalnie tak się wzruszyłem że aż fotkę musiałem cyknąć!

Kurczę, na satce z C+ takich atrakcji nie było przez kilkanaście lat... Tam była tylko odwrócona Floryda udająca abstrakcyjną mapkę Świata...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58400
  • 705

Różowy ekran ICU100

@j131 wymień na testy kabel HDMI, bo z tego co pamiętam i ja się z takim zjawiskiem optycznym spotkałem i problem ustał po wymianie kabla ( może to przypadek?) wiem, że koncepja nawet połączenia Tv przez splitter HDMI była... 

Tylko ekran był optymistycznie zielony🌳🍏czyli Eko


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6313
  • 25782
  • 216

Różowy ekran ICU100

@agat13Z tym nie ma co walczyć, to się zdarza bardzo rzadko. Chyba ze dwa razy przez cztery miesiące. To raczej nie jest problem z sygnałem na linii dekoder - TV, to jest zwiecha dekodera "jako taka". BTW ustawienia HDMI i dobór kabli przerabiałem mimo wszytko, żadnego wpływu nie odnotowałem.

 

Tak naprawdę jedyna poprawka której oczekiwałbym od tego dekodera to zrezygnowanie z wyświetlania menu na starcie. Smutne jest to, że już pierwsze opinie, opublikowane zaraz po premierze ICU100 na tym forum, od tego postulatu się zaczynają a mimo to operator nie daje się przebłagać.

 

______________

Wpis edytowany - Rafał


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 239
  • 326
  • 8

Różowy ekran ICU100

Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu. 
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel. 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Różowy ekran ICU100

@j131 

 

Udaj się do salonu w celu wymiany dekodera na nowy wolny bez wady.

Anonim

Nie dotyczy

Różowy ekran ICU100

Tylko najpierw skontaktuj się z BOK aby zarejestrowali zglossenie Masz wtedy czas 5 dni na wymianę. Możesz od razu na infolinii dopytać w jakim salonie mają potrzebny dekoder Można również poprosić o dostawę kurierem za darmowe ale tu wiadomo dochodzi czas dostawy. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Różowy ekran ICU100

Podejrzewam że kolega @j131  nie będzie bawił się w wymianę, skoro mówił że to sporadyczne i mu nie przeszkadza a sprzęt działa bez zarzutów.

Anonim

Nie dotyczy

Różowy ekran ICU100

@slav72 użytkownik @DawidOrange podpowiedział wymianę dlatego piszę. Dodam jeszcze, że w tej instrukcji można samemu sprawdzić dostępność sprzętu.