- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czołem Forumowicze!
Czy ktoś widział już taki obraz na podpiętym do ICU100 TV?
Dekoder nie reaguje w żaden sposób na pilota. Jedyna rada to reset "z hebelka". Zdarza się rzadko, ale czy Wam też?
_____________
Wpis edytowany - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu.
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
@slav72no normalnie tak się wzruszyłem że aż fotkę musiałem cyknąć!
Kurczę, na satce z C+ takich atrakcji nie było przez kilkanaście lat... Tam była tylko odwrócona Floryda udająca abstrakcyjną mapkę Świata...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
@j131 wymień na testy kabel HDMI, bo z tego co pamiętam i ja się z takim zjawiskiem optycznym spotkałem i problem ustał po wymianie kabla ( może to przypadek?) wiem, że koncepja nawet połączenia Tv przez splitter HDMI była...
Tylko ekran był optymistycznie zielony🌳🍏czyli Eko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
@agat13Z tym nie ma co walczyć, to się zdarza bardzo rzadko. Chyba ze dwa razy przez cztery miesiące. To raczej nie jest problem z sygnałem na linii dekoder - TV, to jest zwiecha dekodera "jako taka". BTW ustawienia HDMI i dobór kabli przerabiałem mimo wszytko, żadnego wpływu nie odnotowałem.
Tak naprawdę jedyna poprawka której oczekiwałbym od tego dekodera to zrezygnowanie z wyświetlania menu na starcie. Smutne jest to, że już pierwsze opinie, opublikowane zaraz po premierze ICU100 na tym forum, od tego postulatu się zaczynają a mimo to operator nie daje się przebłagać.
______________
Wpis edytowany - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu.
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
Tylko najpierw skontaktuj się z BOK aby zarejestrowali zglossenie Masz wtedy czas 5 dni na wymianę. Możesz od razu na infolinii dopytać w jakim salonie mają potrzebny dekoder Można również poprosić o dostawę kurierem za darmowe ale tu wiadomo dochodzi czas dostawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
Podejrzewam że kolega @j131 nie będzie bawił się w wymianę, skoro mówił że to sporadyczne i mu nie przeszkadza a sprzęt działa bez zarzutów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Różowy ekran ICU100
@slav72 użytkownik @DawidOrange podpowiedział wymianę dlatego piszę. Dodam jeszcze, że w tej instrukcji można samemu sprawdzić dostępność sprzętu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »