Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różowy ekran ICU100

ROZWIĄZANE

Poziom 26, Specjalista
  • 1175
  • 2366
  • 33

Różowy ekran ICU100

Czołem Forumowicze!

Czy ktoś widział już taki obraz na podpiętym do ICU100 TV?

IMG_20210719_185623.jpg

 Dekoder nie reaguje w żaden sposób na pilota. Jedyna rada to reset "z hebelka". Zdarza się rzadko, ale czy Wam też?

 

_____________

Wpis edytowany - Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Pasjonat
  • 218
  • 235
  • 8

Różowy ekran ICU100

Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu. 
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 34, Ekspert
  • 2849
  • 7104
  • 114

Różowy ekran ICU100

@j131  o jak dziewczęco i cukierkowo się zrobiło 😂😉


Poziom 26, Specjalista
  • 1175
  • 2366
  • 33

Różowy ekran ICU100

@slav72no normalnie tak się wzruszyłem że aż fotkę musiałem cyknąć!

Kurczę, na satce z C+ takich atrakcji nie było przez kilkanaście lat... Tam była tylko odwrócona Floryda udająca abstrakcyjną mapkę Świata...


Poziom 36, Guru *
  • 5510
  • 12671
  • 213

Różowy ekran ICU100

@j131 wymień na testy kabel HDMI, bo z tego co pamiętam i ja się z takim zjawiskiem optycznym spotkałem i problem ustał po wymianie kabla ( może to przypadek?) wiem, że koncepja nawet połączenia Tv przez splitter HDMI była... 

Tylko ekran był optymistycznie zielony🌳🍏czyli Eko


Poziom 26, Specjalista
  • 1175
  • 2366
  • 33

Różowy ekran ICU100

@agat13Z tym nie ma co walczyć, to się zdarza bardzo rzadko. Chyba ze dwa razy przez cztery miesiące. To raczej nie jest problem z sygnałem na linii dekoder - TV, to jest zwiecha dekodera "jako taka". BTW ustawienia HDMI i dobór kabli przerabiałem mimo wszytko, żadnego wpływu nie odnotowałem.

 

Tak naprawdę jedyna poprawka której oczekiwałbym od tego dekodera to zrezygnowanie z wyświetlania menu na starcie. Smutne jest to, że już pierwsze opinie, opublikowane zaraz po premierze ICU100 na tym forum, od tego postulatu się zaczynają a mimo to operator nie daje się przebłagać.

 

______________

Wpis edytowany - Rafał


Poziom 21, Pasjonat
  • 218
  • 235
  • 8

Różowy ekran ICU100

Mam dwa dekodery ICU 100 i nigdy nie miałem podobnego ekranu. 
Zdarzyło mi coś podobnego kilkanaście lat temu na monitorze jak był uszkodzony kabel. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 30, Ekspert
  • 1151
  • 2255
  • 70

Różowy ekran ICU100

@j131 

 

Udaj się do salonu w celu wymiany dekodera na nowy wolny bez wady.


Poziom 21, Pasjonat
  • 172
  • 525
  • 9

Różowy ekran ICU100

Tylko najpierw skontaktuj się z BOK aby zarejestrowali zglossenie Masz wtedy czas 5 dni na wymianę. Możesz od razu na infolinii dopytać w jakim salonie mają potrzebny dekoder Można również poprosić o dostawę kurierem za darmowe ale tu wiadomo dochodzi czas dostawy. 


Poziom 34, Ekspert
  • 2849
  • 7104
  • 114

Różowy ekran ICU100

Podejrzewam że kolega @j131  nie będzie bawił się w wymianę, skoro mówił że to sporadyczne i mu nie przeszkadza a sprzęt działa bez zarzutów.


Poziom 21, Pasjonat
  • 172
  • 525
  • 9

Różowy ekran ICU100

@slav72 użytkownik @DawidOrange podpowiedział wymianę dlatego piszę. Dodam jeszcze, że w tej instrukcji można samemu sprawdzić dostępność sprzętu.