- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
Witajcie. Po długich przebojach mam już światłowód z TV z Orange.
Kilka dni po instalacji pojawiły sie pierwsze problemy z dekoderami ( mam 1 główny + 1 multiroom)
Na samsungu ICU100 po wyjsciu z aplikacji netflixa powiedzmy co drugi-trzeci raz znika dźwięk z kanałów i nie ma możliwości jego przywrócenia. Pomaga dopiero wyłączenie i włączenie dekodera tym przełącznikiem z tylu. Natomiast na multiroomie WHD80 co kilka dni (2-3) podczas przełaczania kanałow znika nagle obraz programu. Dekoder nie zawiesza się, można normalnie spacerowac po menu, widac menu na TV ale nie ma obrazu z programu i również pomaga tylko wyłączenie dekodera tym przełącznikiem z tyłu. Obydwa dekodery połączone sa bezpośrednio do Funboxa6 kablami kat.6a wysokiej jakości ( jeden ma 3m, drugi 12m) , są napewno sprawne, kable hdmi sprawdzone ( podmieniałem na inne i to samo sie dzieje), FTTH 600mb/s. Czy ta przypadłość tych dekoderów jest normalna czy coś jest nie tak z nimi ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 szkoda, że nie zgłosiłeś się ze swoimi problemami gdy była AMA właśnie na temat dekoderów. Może Zespół przekaże Twoje spostrzeżenia specjalistom z tej ekipy, która odpowiadała na pytania użytkowników.
@Aśka_M , @Kinga , @Rafał , @Wiktor , @Wojciech
tak na szybko, z pamięci wywołuję członków Zespołu NO.
Update. @Bartłomiej sorki, wyleciałeś mi z pamięci...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 na pewno nie jest to normanle dzialanie. Zglos to do BOK https://www.orange.pl/m-contact.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 ewentualnie zrób dla każdego z nich reset, często zalecane działanie.... nie zwykłe odłączenie zasilania na kilka(naście) sekund, ale reset do ustawień tzw. fabrycznych. Każde urządzenie ma specjalny otwór, zazwyczaj z tyłu obudowy, gdzie wykałaczkę albo nawet długopis należy wcisnąć do niego aż do momentu gdy da się wyczuć opór.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 Niestety w obu dekoderach nie ma guzika twardego resetu. Możesz to zrobić wchodząc do menu dekodera za pomocą guzików na pilocie DCD i tam wykonać restart do ustawień podstawowych (nie fabrycznych niestety). Takie czyszczenie sprzętu. Możesz wykonać diagnostykę w kanale 998 i zweryfikować działanie dekoderów przed resetem w menu. Napisz, co wyszło po testach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 wymienił bym oba dekodery, być może jakiś bug w oprogramowaniu mają, ewentualnie usterka w elektronice, to co opisujesz, to nietypowe zachowanie i skoro po kablu lan mają połączenie z FunBox, to usterka na 100%, zgłaszać i wymieniać graty, nie ma co się zastanawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@agat13 testy zrobione. Wszystko przechodzi pomyślnie. Poza WIFI - brak połączenia ale dekoder jest połączony kablem więc uważam to za zrozumiałe. Obydwa dekodery zresetowałem przez menu DCD i zobaczymy czy pomoże. Narazie działają poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 W razie czego jakby jednak odmawiały posługi, sprawdź jeszcze w innych gniazdach HDMI w TV. To czasem pomaga... 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
@marckom81 Zamiast restartować dekoder wyłącz na chwilę TV z prądu (taki głębszy restart) i powiedz czy wraca dźwięk.
Zerknij czy tak się dzieje na innych HDMI. Ten patchcord kat 6 12m to kupiony fabryczny tej długości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z dekoderami Samsung ICU100 i WHD80
Witaj @agat13 . Po wczorajszych resetach obu dekoderów, usterki narazie się nie pojawiły. Zarówno ICU100 jak i WHD80 pracują poprawnie. Próbowałem dzisiaj wywołać podobne zdarzenie przez kilkukrotne wejście do netflixa, puszczenie kawałka filmu i potem wyjście do normalnych programów i wszystko jak narazie działało i działa poprawnie. W "WHD80" też narazie nie zniknął jeszcze obraz, więc miejmy nadzieję że resety faktycznie pomogły.
Ten patchcord kat6a 12 metrowy o który pytasz jak i ten krótki 3m są zarobione przez profesjonaliste - mam znajomego który zajmuje się zawodowo budowaniem sieci. On polecił mi właśnie gruby kabel z czystej miedzi conajmniej kat6a (grubość żyły 23AWG z każdą parą żył ekranowaną osobno ) jeśli ma już być ciągany w budynku i taki też mam, zarabiał je na miejscu bo z wtykami nie byłbym w stanie przepchnąć przez dziury w ścianie a nie chciałem też wiercić nie wiadomo jakich wielkich kraterów.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »