- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Jeśli chodzi o VoIP to od roku nie działa, nawet na starej działającej aplikacji a w nowym telefonie nie ma możliwości zainstalowania. Podobnie też nie działa Neofon - telefon VoIP, brak logowania. Prace nad tą funkcją nadal trwają. Kupiłem specjalny telefon Gigaset VoIP, stacjonarny, podpięty pod Fanbox RJ45, niepotrzebnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Niby co ma być dziwne, to że coś znowu w Orange nie działa ? Aplikacja OrangeVoIP w Samsung S 20FE 5G nie działa. W S8 kiedyś działała, dziś nie działa. Telefonia VoIP stacjonarna nie działa, mam hasło do zalogowania ale nie można wprowadzić ? już nie pamiętam z jakiego powodu, Dzwoniłem na infolinię to powiedzieli że to dopiero jest w trakcie eksperymentów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Może się nie rozumiemy. Telefon internetowy z Fanbox-a działa. Mam aparat Gigaset S850HX na dwie linie.
Można do niego podłączyć linię analogową (działa) oraz linię Vo IP podłączoną po RJ45 do Fanbox-a (nie działa). Przez to powinna być możliwość odbierania rozmowy z dwóch linii jedną słuchawką.
To jest jedna sprawa.
Druga to aplikacja na smarta, "kiedyś" działała, sam ją skonfigurowałem a dziś już nie. Mogłem się łączyć po Wi-Fi z całym światem, bez aktywnej karty SIM. I to chyba kogoś bolało, więc wyłączył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1napisał(-a)Może się nie rozumiemy.
No najwyraźniej się nie rozumiemy. Może da się coś z tym zrobić?
Telefon internetowy z Fanbox-a działa.
Czyli masz VoIP z Orange, obsługiwany przez bramkę w FB i do niej masz podłączony analogowy aparat i to działa. Dobrze zrozumiałem?
Mam aparat Gigaset S850HX na dwie linie.
Można do niego podłączyć linię analogową (działa)
Tego nie zrozumiałem. Jaką linię analogową masz do niego podłączoną? Tą z FB?
oraz linię Vo IP podłączoną po RJ45 do Fanbox-a (nie działa).
Tego też nie zrozumiałem. Masz jakiegoś innego dostawcę/numer VoIP i chcesz go obsługiwać z tego Gigaseta? Czy też chcesz ten sam numer obsługiwać na dwa różne sposoby z jednej słuchawki? Wyjaśnij proszę co właściwie nie działa.
...Druga to aplikacja na smarta, "kiedyś" działała, sam ją skonfigurowałem a dziś już nie. Mogłem się łączyć po Wi-Fi z całym światem, bez aktywnej karty SIM.
Aplikacja o której piszesz jest przestarzała, niewspierana i co ważniejsze zbędna. Zapewniam Cię że VoIP ze smartfona da się obsługiwać, i to bez instalowania żadnych aplikacji. Do wersji Android 11 systemowa apka telefoniczna ma wbudowanego klienta VoIP. Jest też całe mnóstwo aplikacji obsługujących protokół SIP - wszystkie one działają. Sprawdzałem to osobiście i mam to cały czas skonfigurowane. Zapewniam Cię że działa, dokładnie tak jak piszesz, nawet w telefonie bez karty SIM mogę dzwonić za darmo do USA i dość często to robię. Tak że ewidentnie czegoś nie zrozumiałem.
https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Orange-VoIP-przez-klienta-SIP-na-androidzie/m-p/262709
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Telefon-Stacjonarny-RJ-45/m-p/317935#M24195
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1napisał(-a)
... Wiem ż kiedy naprawiono ten błąd to wgrano mi lub coś poprawiono w ustawieniach mojego konta w tunerze lub gdzieś na łączach.
Zapewne tak właśnie było.
Proszę się nie czepiać słówek bo nie jestem fachowcem w tej branży, ale jak dalej tak pójdzie to kto wie, może będę ekspertem.Wszyscy tu jedziemy na tym samym wózku. To jest przecież forum samopomocowe, nie czepiam się słówek żeby Cię zdenerwować tylko żeby Ci pomóc.
Co do meritum: masz bardzo starą umowę i "dziwne" łącze - takie prędkości AFAIK nie są już oferowane, jedynie wyższe. Być może, że parametry połączenia nie spełniają w tej chwili warunków umowy - coś mogło się w końcu popsuć - i dlatego nie da się jednocześnie oglądać i nagrywać. Nie wiem tego oczywiście, to tylko spekulacje, ale jakoś tam oparte na doświadczeniu osobistym. Czy robiłeś ostatnio speedtest? Parametry są zgodne z umową? Ostatecznie nic innego niż ponowną reklamację pewnie się nie wymyśli, ale jeśli zdecydowałbyś się ją składać to lepiej mieć merytoryczno-techniczne argumenty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Nie będę tu opisywać działania telefonu Gigaset bo to nie ten temat. Mam linię analogową kablową z Orange ** *** ** 53, Mam światłowód z FunBox 3 z VoIP ** *** ** 20. Podpinam do telefonu po Ethernet FunBox 3 oraz kabel analog. Dwie linie telefoniczne niezależne od siebie. Powinienem odbierać rozmowy z obu linii. Analog działa a VoIP nie, bo nie mogę się zalogować (wpisuję hasło i brak odpowiedzi).
W załączniku baza Gigaset Go-Box 100, obrazki z podłączeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1napisał(-a)Nie będę tu opisywać działania telefonu Gigaset bo to nie ten temat. Mam linię analogową kablową z Orange ** *** ** 53, Mam światłowód z FunBox 3 z VoIP ** *** ** 20. Podpinam do telefonu po Ethernet FunBox 3 oraz kabel analog. Dwie linie telefoniczne niezależne od siebie. Powinienem odbierać rozmowy z obu linii. Analog działa a VoIP nie, bo nie mogę się zalogować (wpisuję hasło i brak odpowiedzi).
OK, teraz rozumiem. Faktycznie masz bardzo dziwną konfigurację, rzadko spotykaną. Jednocześnie płacisz za telefon na linii miedzianej i za telefon na światłowodzie i są to dwa różne numery. Wybacz że od razu się nie zorientowałem, ale ludzie najczęściej rezygnują z linii miedzianej po podłączeniu światłowodu, stąd moja konfuzja.
Masz rację, powinieneś móc na tym Gigasecie obsługiwać oba. Jedna rzecz która przychodzi mi do głowy, to zresetowanie hasła do VoIP - z nieznanych powodów w "Systemie" od czasu do czasu lubi się to zgubić. Wystarczy poprosić przez czat z poziomu portalu Mój Orange o wygenerowanie nowego hasła, zostanie ono przesłane SMSem. IMHO powinno pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Dzięki za info, mam dwie linie bo były problemy z telefonem. Na początku Orange nie mogło zainstalować (przenieść moich starych nr tel. na nową lokalizację. Wykupiłem Internet Mobi. oraz tel. Mobi. Powiedziano mi że światłowód w mojej lokalizacji przewidują za 7 lat. Po miesiącu przyszedł gość i zainstalował światłowód. Orange zdziwione o tym fakcie postanowiło mnie połączyć, Niby połączenia były ale nie działały dłużej niż 2 godz. Ponieważ miałem już tam kabel to założyłem analog. To tak w skrócie bo ta cała historia trwała około 6 miesięcy, firma bez telefonu to nie firma. Miałem oczywiście 4 kom. ale tamte numery kiedyś analogi to miałem wszędzie zapisane (w reklamach, reklamówkach itd)