- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1 Problemy z VoIP-em mogą wynikać z uszkodzonego modemu, źle wgranego softu VoIP, złej konfiguracji usługi, a nawet (!!!) z podłączonego rejestratora monitoringu...Wszystko jednak można naprawić, a te 6 miesięcy, to naprawdę przesada 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Poprzednia procedura była robiona przez techników z Orange, czyli odłączyli mnie od chmury dla nagrywania i zadziałało nagrywanie na HDD. Dziwne że teraz mają podobny problem i nie mogą go rozwiązć, chyba że nie chcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1napisał(-a)Poprzednia procedura była robiona przez techników z Orange, czyli odłączyli mnie od chmury dla nagrywania i zadziałało nagrywanie na HDD. Dziwne że teraz mają podobny problem i nie mogą go rozwiązć, chyba że nie chcą.
Oczywiście możesz mieć rację. Jeśli tak, to uporczywe zgłaszanie problemu i tym razem pomoże.
Jednakże weź proszę pod uwagę i taką ewentualność że poprzednia poprawa działania była kompletnie przypadkowa, zupełnie niezwiązana z rzekomymi działaniami operatora. Jeśli parametry połączeń zarówno w twojej sieci LAN jak i do internetu się zmieniają, to i problemy o których piszesz będą pojawiać się i znikać.
Mając dwa dekodery i chcąc nagrywać i oglądać (włączony dekoder to też oglądanie, nawet jeśli TV jest wyłączony) wszystkie połączenia muszą być wykonane idealnie. Odnoszę wrażenie że nie chcesz tego sprawdzić, co oczywiście jest do jakiegoś stopnia zrozumiałe (w końcu płacisz i wymagasz...), ale z drugiej strony tutaj nic innego niż diagnostykę we własnym zakresie nie jesteśmy w stanie zaproponować (poza oczywiście zgłaszaniem reklamacji).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Wiem o tym, już poznałem te mechanizmy. Raz popełniłem ten błąd bo się spieszyłem na spotkanie. Byłem pewny że to nie zaszkodzi, gdyż problem został rozwiązany dużo wcześniej. Myliłem się. Teraz będę częściej sprawdzał czy wszystko gra. Ostatnio jest problem z szybkością działania tunera. Na listę programów muszę długo czekać 3 kostki latają i latają i latają do znudzenia. Coraz gorzej z tym Orange.
Rozważałem coś z satelity, szkoda że nie ma żadnej platformy satelitarnej na abonament na dowolny tuner SAT. Mam nowy tuner 4K SAT i DVB-T2 ale tylko z gniazdem CA, brak gniazda CI, co wyklucza jakąkolwiek obecną platformę SAT. Pojawiła się nowa oferta w Play-u, może to wybiorę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Napisali do mnie SMS że już naprawione, że dekoder pobrał poprawną aktualizację (naprawiono błąd z nagrywaniem). Zrobiłem w/g instrukcji czyli reset - skasowanie listy ulubionych, i co? Dalej to samo. Ponieważ leciał mecz koszykówki a żona chciała film poszedłem nagrać na drugim tunerze, włączam pilotem a tu nic sprawdzam baterie i są dobre. Więc wyłączenie wył. z tyłu (bo przyciski na dekoderze też milczały), po włączeniu pojawiło się logo Orange, i to wszystko. Ponownie wył/włącz i już lepiej jest program, wciskam czerwony guzik i wyskakuje że mam aktywować multinagrywarkę lub ... Wchodzę DCD i tam pod HDD mam total = 300 G, miejsce wolne = 0 G, wchodzę w format guzik "1" i ... nic. wisi do teraz. Nie działa pilot, i przyciski na dekoderze. Z tego wynika że zamiast naprawić popsuli drugi tuner. Kto wie może i drugi HDD. Prawdopodobnie wgrali do drugiego WHD80 Multinagrywarkę, czyli najnowsze oprogramowanie dla nowych pakietów, kiedy ja mam jeszcze stare i nie chcę zmieniać. Podobnie było z tym pierwszym dekoderem ICU100, pół roku temu.
Co powiecie na to?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Czy problemy dotyczą modelu ICU100 czy WHD80?
Radziłbym zostawić go na kilka godzin podłączonego do sieci, bez ingerencji. Były opisane na NO przypadki gdy coś takiego pomagało poprawnie zainstalować się aktualizacjom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Dotyczy WHD80. Takie jaja tylko w ORANGE. Zamiast naprawy mam uszkodzony drugi dekoder a właściwie już go nie mam. Dekoder WHD80 został utylizowany przez system, nie widnieje w ewidencji mojego konta Orange. Dowiedziałem się o tym jak zgłosiłem się do salonu po wymianę dekodera WHD80 po zleceniu przez BOK, powiedziano mi że nie wymienią mi czegoś czego nie posiadam. Fizycznie została wgrana aktualizacja uśmiercająca dekoder, brak połączenia Wi-Fi (nie mogę skonfigurować, brak w menu takiej opcji, WPS nie działa). Po aktualizacji zostały skasowane wszystkie ustawienia, dysk wyłączony (po podłączeniu HDD, zawiesza się dekoder). W dekoderze ICU100 natomiast nic nie zrobili, w dalszym ciągu mam błąd nagrywania innego kanału niż oglądanego. Wydaje mi się że cały bałagan polega na tym że technicy ORANGE idą na łatwiznę, nie patrząc na moją umowę i wgrywają najnowszą aktualizację z Multiroom i Multinagrywarka. Ja mam jeszcze starą ofertę i nie chcę zmieniać bo mi ona pasuje, mam takie prawo zapisane w umowie. Kto pozwala byle komu grzebać w moim sprzęcie, bez podstawowej wiedzy o umowie, należy najpierw przeczytać umowę a potem za moją zgodą dokonywać zmian. Listy do dyrekcji zadziałały tylko na 2 miesiące. Pozostaje już tylko UOKiK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
Nie sądzę, może dla techników z ORANGE. To jest działanie na zwłokę. Niby wiedzą a robią ciągle te same błędy. Wczoraj coś wgrali, albo tylko zresetowali ponownie WHD80 i nic to nie zmieniło. Nadal nie figuruje w ewidencji dekoder WHD80. Prosiłem żeby wgrali to co było rok temu, potwierdzili że tak zrobią i nie zrobili.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z dyskiem po wymianie dekodera
@adzia1napisał(-a)Nie sądzę, może dla techników z ORANGE. To jest działanie na zwłokę. Niby wiedzą a robią ciągle te same błędy. Wczoraj coś wgrali, albo tylko zresetowali ponownie WHD80 i nic to nie zmieniło. Nadal nie figuruje w ewidencji dekoder WHD80. Prosiłem żeby wgrali to co było rok temu, potwierdzili że tak zrobią i nie zrobili.
Może doprecyzuję co miałem na myśli.
Problem jest dla mnie zbyt egzotyczny abym mógł zaproponować rozwiązanie o którego skuteczności byłbym przekonany. Twoja konfiguracja jest tak rzadko spotykana, że trudno sobie jednoznaczne zdanie wyrobić o tym co w niej może pójść "nie tak". Nie dość że masz umowę "na firmę" i to jeszcze bardzo starą, to na dodatek parametry połączenia masz nietypowe dla deklarowanej technologii. W dodatku masz na tym, znowu bardzo nietypowo (jak na firmę), usługę telewizyjną i to z dwoma dekoderami, przy czym jeden dekoder jest mi znany (i cały czas sądziłem że to jego problem dotyczy), a drugi jest już mocno przestarzały, nie widziałem go nigdy na oczy i nie mam bladego pojęcia co z nim może być nie tak. Oba dekodery teoretycznie mają możliwość nagrywania na dysku zewnętrznym, ale pierwszy raz spotykam się na NO z taką konfiguracją, zawsze wydawało mi się że operator takiej konfiguracji nie wspiera (i że tylko jeden dekoder "do nagrywania na dysku" jest możliwy w "multiroom").
Na dodatek dość skąpo udzielasz informacji, nie masz ochoty dzielić się wynikami ewentualnych testów i ogólnie kładziesz wszystkie problemy na karb niekompetencji operatora. Żeby być dobrze zrozumianym: nie bronię operatora, jest oczywiście możliwe że jakieś błędy na Twoim koncie zostały popełnione. Jako szary klient nie mam po prostu ani możliwości ani kompetencji żeby to zweryfikować czy (tym bardziej) poprawić.
Czyli ani radą ani inną formą pomocy nie posłużę w tym wypadku i stąd moje przeprosiny.