- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak to wyłączyć?
(szczegoly w zalczniku)
Moja babcia nie może przez to oglądać telewizora, a gdy mam na popołudnie do roboty to już wogle nie ogląda. Kiedyś łączyło się to automatycznie z routerem a teraz za każdym razem muszę wciskać WPS i to po którymś razie dopiero złapie. Wcześniej nie było z tym problemu.
Informacje systemowe (modem):
Sagemcom Funbox6
Wersja firmware: SGF6-pl-03.03.11.17_20.04.21
Informacje systemowe (dekoder):
Sagemcom IWU 200
____________
* Doprecyzowałem tytuł tematu - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ustaw inne nazwy sieci dla 2,4 i 5ghz bo w tej chwili masz chyba takie same.
Co do podłączenia kabla to chodzi o aktualizację, podłącz i zaktualizuj dekoder później możesz wrócić do połączenia bezprzewodowego.
Ja wykonałbym jeszcze dla pewności reset dekodera z poziomu menu serwisowego do którego wchodzisz przez kombinacje klawiszy DCD na pilocie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
Cześć @bambo523
Jeśli masz taką możliwość spróbuj połączyć modem Funbox 6 z dekoderem IWU 200 za pomocą kabla Ethernet. Ja tez miałem problem z połączeniem poprzez WI-FI ( też mam ten sam sprzęt) i pomogło podłączenie za pomocą kabla Ethernet na kilka dni. Później odłączyłem kabel i połączyłem go ponownie poprzez WI-FI i znów działa poprawnie poprzez WI-FI
Spróbuj tak zrobić jak napisałem wyżej
Może to pomoże rozwiązać problem
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523 chodzi o aktualizację oprogramowania dekodera.... Nie telewizora, takie aktualizacje są raz na jakiś czas, nie codziennie, więc po prostu nie zrobiłeś aktualizacji i co dzień dekoder to pokazuje, najlepiej było by dekoder połączyć kablem LAN z FunBox i takich problemów by nie było, wi-fi to kiepski nośnik internetu i pewnie masz też słaby sygnał wi-fi na dekoderze, dlatego ciągle parujesz go z FunBox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523Dodam tylko pytanie, jak działa ten dekoder skoro nie chce przejść aktualizacji z powodu kiepskiego połączenia wifi z modemem? Może trzeba to uzdrowić i spowodować stabilną pracę dekodera? Dodam, że wtedy się poprawia komfort oglądania treści programów TV
Dlatego rady kolegów uważam za bardzo trafione
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523 dekoder zachowuje się prawidłowo nie instalując niepełnej aktualizacji. Błędne wgranie aktualizacji mógłby spowodować unieruchomienie dekodera. Dekoder próbuje pobrać nową dostępną aktualizację, ale w trakcie pobierania następuje przerwa w połączeniu dekodera z routerem. Dlatego wyskakuje błąd i przy następnej próbie znowu wyświetla informację o aktualizacji. Zapewnij dobre połączenie dekodera z routerem najlepiej na czas aktualizacji podłączenie kablem, aby aktualizacja mogła przebiec poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
wi-fi nie jest kiepskim połączeniem, korzystam od kilku lat na wszystkich urządzeniach. To router jest widocznie kiepski 😉
rozłącz dekoder z routerem (nie znam routera ale może tam idzie dekoder zablokować), raz na jakiś czas przenieś dekoder bliżej routera i go zaktualizuj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523 a próbowałeś wyłączyć modem i dekoder a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder. Może to pomoże rozwiązać problem
Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.
Przesyłam Ci kilka przyczyn dlaczego pojawia Ci się błąd S01. Błąd S01 błąd pojawi się, jeżeli zostanie przerwane połączenie pomiędzy dekoderem a modemem lub, gdy dekoder zostanie podłączony do internetu świadczonego przez innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange). Spróbuj wykonać te czynnosci:
Rozwiązanie:
- Sprawdź czy dekoder ma dostęp do internetu, np. na urządzeniu, które jest podłączone do menu (przewodowo lub przez Wi-Fi) spróbuj otworzyć jaką stronę internetową
- Sprawdź, czy przewód Ethernet nie jest uszkodzony - możesz to zrobić np. poprzez podłączając przewód do komputera; drugi sposób to sprawdzenie czy na porcie Ethernet w modemie migają diody - jeżeli tak to jest połączenie pomiedzy dekoderem a modemem,a jeżeli nie świecą to nie ma między nimi komunikacji
- Sprawdź czy dekoder jest dobrze podłączony do modemu. Jeżeli urządzenia są połączone bezprzewodowo, spróbuj połączyć je za pomocą przewodu Ethernet.
- Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego z modemem Livebox 2.0, Livebox 1.1, Sagemcom Fast 3764, DGT RGW VDSL2 G - sprawdź, czy dekoder jest wpięty do dedykowanego portu w modemie.
Livebox 1.1 - żółty port ETH 2 z włączoną TV przez ADSL
Livebox 2.0 - żółty port
Sagemcom Fast 3764 - czerwony port ETH3 lub żółty port ETH4 (porty domyślnie są ustawione na odbiór TV przez ADSL)
DGT RGW VDSL2 G - żółty port ETH 2
- Jeśli korzystasz z Liveplugów wyjmij je z gniazdka i podłącz ponownie.
- Sprawdź czy serwer DHCP w modemie jest włączony. Możesz to sprawdzić logując się do menu konfiguracyjnego modemu.
- Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.
Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-iwu-200#
Najlepszym rozwiązaniem jeśli masz możliwość będzie połączenie dekodera z modemem poprzez kabel Ethernet
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@Zeusek mam na uwadze, że autor tematu, pewnie ma ten dekoder za daleko od FunBox, niestety wi-fi ma pewnie ograniczenia i nie działa w całym domu z jednego routera, trzeba wzmacniacze wi-fi wpiąć w sieć wi-fi, ja w domu mam 2 routery i jeden wzmacniacz wi-fi co poza domem wi-fi wzmacnia, cudów nie ma i tyle, ale to moja wizja, ktoś inny może 3 kondygnacje i całą posesję/ teren poza domem, jednym routerem pokryć.... 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523napisał(-a)...
Czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak to wyłączyć?
...
Nie da się tego wyłączyć. Trzeba pozwolić na aktualizację. Podłącz dekoder z ruterem kablem eternetowym, tak jak koledzy napisali. To najprostsze i najskuteczniejsze rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera
@bambo523 przydała by się informacja zwrotna, czy podpowiedzi zamieszczane do Twojego pytania pomogły. Może masz jeszcze pytania?
- « Poprzedni
- Następny »