- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Co Cię najbardziej irytuje w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
@Info_NaszOrangeDuża rotacja pracowników infolinii i techników. Tak odczuwam w kontaktach...
Brak rzetelnych informacji o inwestycjach.Dość rozbudowana baza urządzeń (nie tyle to, co brak opisu urządzeń od podszewki)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
W moim miejscu pracy mam problem z prowadzeniem rozmów w trakcie przemieszczania się po terenie zakładu. Podejrzewam, że jest to spowodowane bliskością dwóch nadajników, które mogą na wzajem się nakładać. Problem zgłaszany wielokrotnie, ale nic w tej sprawie się nie zmieniło.
Sytuacja, która powoduje dyskomfort w korzystaniu z usług, to internet mobilny. Rozumiem, że dobra częstotliwościowe są ograniczone, natomiast nie wiem, czemu jeśli zaistnieje problem z prędkością działania internetu, trwa kilka tygodni, a nie kilak godzin.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Serio?
Oczywiście wszechobecny SPAM, ale to pewnie zbyt ogólnikowe.
Numer jeden to apka Mój Orange: absolutny prymus wśród spamerów.
Numer dwa to obowiązkowość menu głównego na dekoderach IP TV.
Irytuje nie tyle obecność ww, ile arogancka postawa operatora w odpowiedzi na logicznie umotywowane sugestie zmian: nie bo nie.
Numer trzy to brak dokumentacji do dzierżawionych urządzeń. Poradniki internetowe nie zastąpią normalnej instrukcji z technicznym opisem wszystkich możliwości urządzenia. Brak też dokumentacji wprowadzanych zmian. Generalnie postawa: "za głupi jesteś, nie musisz tego wiedzieć bo jeszcze byś sobie zrobił krzywdę durny użytkowniku" jest bardzo irytująca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Dorzucę jeszcze regulaminy do usług nie tylko promocyjnych, które często mają błędy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Na infolinii MAX jest irytujący. Dobrze, że da się go obejść i porozmawiać z człowiekiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Irytują mnie tzw. "konsultanci" niedouczeni, poza tym wszystkie "firmy partnerskie" działające na zlecenie Orange próbujące wciskać wszystko co tylko możliwe potencjalnemu klientowi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Brak zasięgu. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
@Info_NaszOrange Ograniczenia.
Spowolnienie prędkości w ramach GB lub blokada za długie rozmowy w OFnK.
Pełna swoboda. Mamy już 5G więc nie powinno być takich ograniczeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najbardziej irytujące w korzystaniu z usług telko
Ginący zasięg choć ostatnio coraz rzadziej.