Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samodzielne diagnozowanie swoich usług


Zespół Nasz Orange
  • 40
  • 266
  • 0

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Czy chciałbyś mieć możliwość samodzielnego diagnozowania swoich usług? Czy chciałbyś poznać możliwość samodzielnego rozwiązania swoich problemów.

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14598
  • 60066
  • 736

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Oczywiście. Ważne, żeby było to pokazane czytelnie i zrozumiałe. 

Ważny jest zakres diagnozy, a nie tylko "działa poprawnie" i " nie działa poprawnie". Do tego jakby przypiąć podpowiedzi z SI co robić....no, to ma sens 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29509
  • 271

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Ja tak jak kolega @agat13  jestem za i to jak pisze kolega lakoniczne odpowiedzi i podstawowa diagnostyka to słabe rozwiązania, zakres diagnozy powinien być głębszy niż powierzchowny.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20162
  • 58349
  • 793

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Jak najbardziej odpowiada mi samodzielna diagnozowania poprawności usług. Jeżeli miało by to być przy użyciu aplikacji, to dobrze, aby po diagnozie został wygenerowany raport z możliwością zapisania go oraz przesłania do konsultanta w celu ustalenia dalszego działania na poprawienie usługi lub usunięcie usterki.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6903
  • 28317
  • 226

Samodzielne diagnozowanie swoich usług


@Info_NaszOrangenapisał(-a)

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Czy chciałbyś mieć możliwość samodzielnego diagnozowania swoich usług? Czy chciałbyś poznać możliwość samodzielnego rozwiązania swoich problemów.


To chyba pytanie retoryczne? Nie tylko bym chciał, ja po prostu muszę potrafić, na tyle samodzielnie na ile się da, zdiagnozować swoje usługi. Jak sobie wyobrażacie kontrolę dotrzymywania warunków umowy bez takiej możliwości? Podejrzewam, że pytanie jest źle sformułowane i może chodzić o coś innego, pytanie tylko o co?


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2747
  • 11367
  • 111

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Też jestem za samodzielnym diagnozowanie usług tak jak koledzy wyżej pisali z możliwością wygenerowania  raportu i podesłania go doradcy/konsultantowi aby można było szybciej zweryfikować problem z usługą.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1922
  • 8421
  • 71

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Tak, żeby ograniczyć opis problemu do wyłącznie "nie działa". 

Kiedyś miałem telefon z prośbą o pomoc - "nowy telefon i nie można dzwonić". Pierwsze myśli to problem z zasięgiem, problem z SIM, a że "można dzwonić" na starym telefonie czyli zakładam że rachunki uregulowane. Stwierdziłem że nie ma co wróżyć i poproszę o wizytę u mnie. No, i okazało się że opis problemu że nie można dzwonić to chodzi o to, że... nie ma wszystkich kontaktów przeniesionym na nowy telefon. Więc no właśnie, nie ma kontatku to nie można dzwonić. ¯\_(ツ)_/¯


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

@Info_NaszOrange dla osób takich jak ja, to miód na oczy jak czytam, że operator umożliwi mi wgląd w moje własne usługi jak pracownikowi BOK.

 

Ktoś kto sobie nie radzi zawsze będzie kierowany do standardowego BOK. 

 

Idziecie widzę w rewelacyjnym kierunku👏👏👏👏 Ewolucyjny.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 194
  • 673
  • 1

Samodzielne diagnozowanie swoich usług

Na tak w 100% 🙂

Dodał bym jeszcze kurs za free dla chętnych odnośnie spawania światełka aby w razie potrzeby sobie łącze samodzielnie przedłużyli (wraz z ewentualną korektą konfiguracji o ile byłaby niezbędna) a np w ramach wdzięczności za kurs podłączyli sąsiada 😉

ps poczucie humoru to podstawa 😉