- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Czy chciałbyś mieć możliwość samodzielnego diagnozowania swoich usług? Czy chciałbyś poznać możliwość samodzielnego rozwiązania swoich problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Oczywiście. Ważne, żeby było to pokazane czytelnie i zrozumiałe.
Ważny jest zakres diagnozy, a nie tylko "działa poprawnie" i " nie działa poprawnie". Do tego jakby przypiąć podpowiedzi z SI co robić....no, to ma sens
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Ja tak jak kolega @agat13 jestem za i to jak pisze kolega lakoniczne odpowiedzi i podstawowa diagnostyka to słabe rozwiązania, zakres diagnozy powinien być głębszy niż powierzchowny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Jak najbardziej odpowiada mi samodzielna diagnozowania poprawności usług. Jeżeli miało by to być przy użyciu aplikacji, to dobrze, aby po diagnozie został wygenerowany raport z możliwością zapisania go oraz przesłania do konsultanta w celu ustalenia dalszego działania na poprawienie usługi lub usunięcie usterki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
@Info_NaszOrangenapisał(-a)Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Czy chciałbyś mieć możliwość samodzielnego diagnozowania swoich usług? Czy chciałbyś poznać możliwość samodzielnego rozwiązania swoich problemów.
To chyba pytanie retoryczne? Nie tylko bym chciał, ja po prostu muszę potrafić, na tyle samodzielnie na ile się da, zdiagnozować swoje usługi. Jak sobie wyobrażacie kontrolę dotrzymywania warunków umowy bez takiej możliwości? Podejrzewam, że pytanie jest źle sformułowane i może chodzić o coś innego, pytanie tylko o co?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Też jestem za samodzielnym diagnozowanie usług tak jak koledzy wyżej pisali z możliwością wygenerowania raportu i podesłania go doradcy/konsultantowi aby można było szybciej zweryfikować problem z usługą.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Tak, żeby ograniczyć opis problemu do wyłącznie "nie działa".
Kiedyś miałem telefon z prośbą o pomoc - "nowy telefon i nie można dzwonić". Pierwsze myśli to problem z zasięgiem, problem z SIM, a że "można dzwonić" na starym telefonie czyli zakładam że rachunki uregulowane. Stwierdziłem że nie ma co wróżyć i poproszę o wizytę u mnie. No, i okazało się że opis problemu że nie można dzwonić to chodzi o to, że... nie ma wszystkich kontaktów przeniesionym na nowy telefon. Więc no właśnie, nie ma kontatku to nie można dzwonić. ¯\_(ツ)_/¯
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
@Info_NaszOrange dla osób takich jak ja, to miód na oczy jak czytam, że operator umożliwi mi wgląd w moje własne usługi jak pracownikowi BOK.
Ktoś kto sobie nie radzi zawsze będzie kierowany do standardowego BOK.
Idziecie widzę w rewelacyjnym kierunku👏👏👏👏 Ewolucyjny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samodzielne diagnozowanie swoich usług
Na tak w 100% 🙂
Dodał bym jeszcze kurs za free dla chętnych odnośnie spawania światełka aby w razie potrzeby sobie łącze samodzielnie przedłużyli (wraz z ewentualną korektą konfiguracji o ile byłaby niezbędna) a np w ramach wdzięczności za kurs podłączyli sąsiada 😉
ps poczucie humoru to podstawa 😉