Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

komunikat w przeglądarce

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

komunikat w przeglądarce

Oferty Pantera II już chyba nie ma.
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

"Wisi" na stronie, a jeżeli tak jest jak piszesz, to czat lub przez aplikację najprościej byłoby wyjaśnić. Tu macie regulamin i regulamin oraz jeszcze jeden regulamin.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

komunikat w przeglądarce

Ta oferta nie dawno została wyłączona http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-wylaczy-kolejne-archiwalne-plany,2,3,38315.html
Jeszcze pewnie powisi kilka miesięcy i może za jakiś czas ktoś uporządkuje - ale raczej wątpię.
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


Piotrekk85 napisał(-a):
Ta oferta nie dawno została wyłączona http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-wylaczy-kolejne-archiwalne-plany,2,3,38315.html
Jeszcze pewnie powisi kilka miesięcy i może za jakiś czas ktoś uporządkuje - ale raczej wątpię.

Nabyte prawa są zastrzeżone w obu regulaminach.

10. Promocja może być w dowolnym czasie odwołana lub zmieniona przez Orange Polska S.A., co nie powoduje utraty lub zmiany korzyści przyznanych Abonentowi przed zmianą lub odwołaniem Promocji.

14. Usługa może być w dowolnym czasie odwołana lub zmieniona przez Orange Polska S.A. co nie powoduje utraty lub zmiany korzyści przyznanych Abonentowi przed zmianą lub odwołaniem Usługi.

 


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

komunikat w przeglądarce

udalo sie to rozwiazac? mam ten sam problem

 

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


DawidPoznan2016 napisał(-a):

udało się to rozwiązać? Mam ten sam problem.

 


@DawidPoznan2016, tego się pewnie nie dowiemy, bo wielu członków NO tak właśnie, jak @madzia2s ma:

Madzia.PNG


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

komunikat w przeglądarce

Ten sam problem...

Co ciekawe komunikat blokuje tylko wybrane strony. Nie rozumiem też dlaczego w ogóle się pojawia skoro (teoretycznie) korzystam z internetu bez limitu.

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


magda_kkk napisał(-a):

Ten sam problem...

Co ciekawe komunikat blokuje tylko wybrane strony. Nie rozumiem też dlaczego w ogóle się pojawia skoro (teoretycznie) korzystam z internetu bez limitu.


@magda_kkk Jakie masz urządzenie (komputer PC, laptop,itp), jaki system operacyjny, jaka przeglądarka? 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

komunikat w przeglądarce

Problem pojawił się na telefonie, na laptopie wszystko było w porządku. Właściwie już rozwiązał się sam. Nie wiem w jaki sposób, ale dzisiaj wszystko działa normalnie.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

komunikat w przeglądarce


Piotrekk85 napisał(-a):
Ta oferta nie dawno została wyłączona http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-wylaczy-kolejne-archiwalne-plany,2,3,38315.html
Jeszcze pewnie powisi kilka miesięcy i może za jakiś czas ktoś uporządkuje - ale raczej wątpię.

Faktycznie od marca tego roku wszyscy posiadacze planów archiwalnych są sukcesywnie migrowani do obecnej oferty z abonamentem nie wyższym niż obecny.
Myślę, że regulaminy powinny pozostać dostępne do wglądu jako materiały archiwalne Emotikon: Szczęśliwy... (I to tak co najmniej przez rok - z uwagi na możliwość składania reklamacji).

@Anonim na jakiej stronie(ach) znalazłeś linki do tych trzech regulaminów? Szczęśliwy robot. Przyjrzymy się temu Szczęśliwy mężczyzna.

▬▬▬

Edit: tak tylko informacyjnie - info o usłudze Internet bez limitu danych (regulaminy itd.) zostało już usunięte z bieżącej oferty Szczęśliwy robot