Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

komunikat w przeglądarce

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

komunikat w przeglądarce

Witam ostatnio po wykorzystaniu limitu danych w przeglądarce pojawia sie komunikat:

Wykorzystałeś już swój pakiet danych z pełną prędkością

Do końca bieżącego okresu rozliczeniowego korzystasz z internetu bez limitu danych z ograniczoną prędkością do:

Czy da się to jakoś wyłączyć ? Bo jest to bardzo uciążliwe zwłaszcza ze włącza się przy każdym wejściu w nową strone. Do tej pory nic takiego się nie pojawiało.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


mas napisał(-a):

Mozesz mi podac gdzie dokladnie bo siedze i szukam i nie moge znalezc. W pakiety i ustawienia poprzegladalem i wszystko mam wylaczone.


@maszobacz tutaj https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Siec-i-dostepnosc-uslug/thread-id/2691...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

45 ODPOW. 45
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@madzia2s Jak często pojawia się ten komunikat?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

komunikat w przeglądarce

Jakie masz urządzenie (komputer PC, laptop, komórka, tablet), jaki system operacyjny, jaka przeglądarka?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

komunikat w przeglądarce

Witam laptop system windows 7, przegladarka google chrome, dzis narazie sie nie pojawia wczoraj za kazdym razem jak wchodzilam w przegladarke i przy kazdym wejsciu w jaki kolwiek odnisnik, zdjecie strone doslownie co nie kliknelam to komunikat sie wyswietlal.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18342
  • 186

komunikat w przeglądarce


madzia2s napisał(-a):

Witam laptop system windows 7, przegladarka google chrome, dzis narazie sie nie pojawia wczoraj za kazdym razem jak wchodzilam w przegladarke i przy kazdym wejsciu w jaki kolwiek odnisnik, zdjecie strone doslownie co nie kliknelam to komunikat sie wyswietlal.


@madzia2s  jeśli przy takim komunikacie pojawi się jakiś link żeby zapłacić, wykupić dodatkowy transfer, to tego nie rób, bo to raczej byłoby wyłudzenie. Nie sądzę, żeby Orange w ten sposób informował klientów. Chyba, że masz zainstalowany jakiś program do monitorowania zużycia pakietów (o czym nie wiesz, nie pamiętasz), ale ich dokładność pomiaru często różni się od tego co "zliczają" serwery Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

komunikat w przeglądarce

A jaki masz modem/router?
Masz jakieś dodatki w przeglądarce?
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

Narzędzie do rozwiązywania problemów z siecią (opisane powyżej) może pomóc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu typowych problemów z połączeniem. Po jego użyciu spróbuj uruchomić poniższe polecenia związane z siecią, ponieważ wykonanie obu tych czynności może pomóc w nawiązaniu połączenia.
Aby uruchomić te polecenia związane z siecią w oknie wiersza polecenia:
1- w systemie Windows 7 wybierz przycisk Start, w polu wyszukiwania wpisz cmd, na liście kliknij prawym przyciskiem myszy pozycję cmd, wybierz pozycję Uruchom jako administrator, a następnie pozycję Tak.
2- w wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
- wpisz netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
- wpisz netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
- wpisz ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
- wpisz ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
- wpisz ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

komunikat w przeglądarce

Witam

Niestety u mnie wydarzyła się podobna historia i nie mam jak się z nią uporać. Wyskakuje na wszystkich przeglądarkach "

Wykorzystałeś już swój pakiet danych z pełną prędkością

Do końca bieżącego okresu rozliczeniowego korzystasz z internetu z ograniczoną prędkością do: itd."

 

Wyskakują opcje "zamów dodatkowy pakiet" oraz "ok, rozumiem" po wciśnięciu których jest się przekierowywanym na strone "http://www.orange.pl/b/?token=6b3cfb82179736c19f084e290d7d6a6d624fe16d&backUrl=aHR0cDovL3d3dy5vcmFuZ..."

 

Odinstalowywanie przeglądarki , skan antywirusem itd. nie pomaga. Ktoś wie jak pomóc????

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

komunikat w przeglądarce

po naciśnięciu ok powinno to zniknąć, komunikat jest wysyłany ze strony operatora, spróbuj zapytać się na czacie http://orange.pl/kontakt jak to ominąć...
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@madzia2s i @slawekleo,

jeżeli dotyczy to tego - Internet bez limitu danych, to dzięki usłudze Internet bez limitu danych po przekroczeniu określonej liczby pobranych MB, nie płacisz za dalsze pobieranie danych. Usługę dostępną w taryfach Pantera II w Orange: można wyłączyć: wyślij sms-a o treści REZ INTERNET pod numer 80800 (koszt sms-a 0 zł). Usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia dezaktywacji. W ramach usługi otrzymujesz możliwość korzystania z dodatkowej liczby MB, adekwatnej do wartości abonamentu. Po wykorzystaniu przysługującej liczby MB w usłudze nie będą pobierane dodatkowe opłaty, z zastrzeżeniem, że prędkość transferu danych spada do 16 kb/s. Usługa nie działa w roamingu.