Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Witam,

 

Zainteresowałem się nowym urzadzeniem Funbox 6 od Orange.

 

Mam już któryś raz przedłużaną ofertę na internet światłowodywy więc zapytałem na chat czy jest opcja wymiany urządzenia. Konsultant zapewnił, że bez problemu powinienieniem złozyć taki wniosek w salonie na wymianę urządzenia na nowsze.

Ku mojemu zdziwieniu w salonie nie dało się tego zrobić, powiedzieli, że tylko w wypadku przedłużenia umowy.

Na aplikacji przez konsultantkę wybrałem ofertę połączenia usług w orange Love z prędnoscią 1 Gb.

Od początku zaznaczałem, że zalezy mi na urządzeniu, pani konsultantka zapewniła, że będzie, ale będzie się ze mną kontaktować, czy urządzenie na pewno(red flag) dotarło. Pani konsultant nigdy nie zadzwoniła.

Kurier przyjechał z dwoma paczkami, odebrałem podpisałem umowę, owtieram pudła - Funboxa 6 nie ma, jest tylko dekoder.

Dzwonię na infolinię, dowiaduję się, że pani nie znaznaczyła w zleceniu wymiany routera i mnie przekirerowują i mnie rozłącza. Pisze na chat, też 3 przekierowania i półtorej godzin z głowy, chat i infolinia niedostepna.

 

Następnego dnia gdy już wróciła cierpliwość dzwonię ponownie, dowiaduję się, że nic nie da się zrobić, trzeba anulować umowę i odesłać sprzęt po czym zawrzeć nową jeszcze raz.

Na chat i w salonie dostaje tą samą informację.

Wszystkie koszty połączeń i przesyłkę oczywiście trzeba pokryć samemu (nie liczac straconego czasu i nerwów bo nikt nie oddzwonił) ^^

Na deser jeszcze próbuje się dowiedzieć, czemu nie mogę po prostu wymienić urządzenia i czemu mnie wprowadzono w błąd na początku, to dostałem informację, że może w przyszłości będzie można wymienić, ale na chwilę obecną się nie da.

 

Czy inni też mają te same problemy, żeby dostać nowego Funboxa 6?

 

Czy Orange ma deficyt urządzeń i zmienia procedury, nie dołącza z automatu tych urządzeń czy to tylko niekompetencja konsultantów?

 

Czy powinienem anulować umowę, czy powołac się na swoje prawa do biura UOKiK, żeby Orange wywiązał się ze swoich zobowiązań przy telefonicznym zawieraniu umowy z konsultantem i żeby wymienili mi urządzenie?

________________
* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga

40 ODPOW. 40

Poziom 32, Ekspert
  • 2253
  • 5355
  • 94

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27 w tym momencie pozostaje Ci anulowanie umowy, zdanie sprzętu (w salonie bądź wysyłkowo) i potem podpisanie nowego przedłużenia. Celem przedłużenia polecam wybranie formy osobiście online przez stronę Orange (będziesz miał czarno na białym co zaznaczyłeś i wybrałeś) lub przez konsultanta z naciskiem aby zaznaczył wymiana modemu na FunBoxa 6.

Edit.

Na forum są podobne tematy o wymianie na FB 6 np. https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Wymiana-na-funbox-6-za-darmo/m-p/252428 


Poziom 36, Guru *
  • 4905
  • 10571
  • 187

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27 FB6 przysługuje przy nowej instalacji usług 600Mb/sek i 1Gb/sek i przy przedłużeniu umowy z jednoczesnym podniesieniem opcji prędkości do min 600-ki.. i tyle opcji. Reszta przypadków nie obejmuje zamówienia FB6. Wszelakie odstępstwa to błąd obsługi ( żeby nie powiedzieć beztroska składania obietnic bez pokrycia). Niestety ze strata czasu i nerwów ze strony klienta. Oddaj, zerwij umowę i naprawdę zrób to sam już świadomie


Poziom 31, Ekspert
  • 1473
  • 2016
  • 133

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Przedłużenie umowy nie powoduje wymiany na FB6, jedynie migracja prędkości w górę jak piszą wyżej, a że Ty wyżej już nie możesz, no to niestety, bo rozumiem że masz opcję 1 Gbs. Jak mocno Ci zależy to odstąp od umowy, przedłuż umowę na opcję 600 Mbs z Funboxem 3, jak aneks wejdzie w życie. aneksuj do 1Gbs z wymiana na Fb6. Takie hopki niestety, lub czekaj aż pojawi się opcja wymiany odpłatnej na życzenie.


Poziom 36, Guru *
  • 4905
  • 10571
  • 187

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@Arti_Kn_Pl właśnie nie pisał ile ma, tylko że zamówił 1 GB/ sek..


Poziom 32, Ekspert
  • 2253
  • 5355
  • 94

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@agat13 jest jeszcze jeden przypadek tu w temacie https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Jak-wymieni%C4%87-Funbox3-na-Funbox6-dla-istniej%C4%85ceg... post @Mariusz141 .

Edit.

Być może jak połączył usługi jak pisze, to aneksował i wymiana jest możliwa.


Poziom 36, Guru *
  • 4905
  • 10571
  • 187

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@slav72 widzisz..dla mnie podniesienie opcji i przedłużenie umowy to synonimy..ale masz rację. Mówisz, to wiesz...


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Nie przechodzilem na szybszy bo z 1Gb na 1Gb tylko w pakiecie love. Wszędzie zaznaczałem, że zalezy mi na urządzeniu i musi być.

 

Jakby od pocztku, ktoś mi rzetelnie powiedział, że się nie da to bym się nawet nie zabierał za to.

Dzisiaj wszędzie mnie zapewniano, że wypowiedzenie umowy i złożenie jeszcze raz rozwiąże problem,

ale już wiem że to też nie rozwiąże problemu, tylko pozbawi mnie usługi na dwa tygodnie.

 

Jestem właśnie po kontakcie z działem reklamacji, gdzie poznałem jeszcze kolejną wersję,

że jak mam już umowe z Funboxem 3 to nikt mi nie da Funboxa 6, bo to tylko na nową umowę.

Poprosiłem o kontakt z supervisorem i osoba, która mi sprzedawała usługę.

 

To naprawde żenujące, przez dwa dni słyszałem już tyle róznych wersji od konsultantów,

że złożę skargi i reklamację razem ze zgłoszeniem do rzecznka praw konsumenta, bo widze, że jedyne logiczne wytłumaczenie to, że to nie odosobnioby błąd jednej pani konsultant, tylko Orange ma deficyt urządzeń.

 

___________

* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej


Poziom 32, Ekspert
  • 2253
  • 5355
  • 94

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27 oczywiście że anulowanie i podpisanie umowy od nowa rozwiąże problem ponieważ aneksujesz łącząc usługi i podlegasz wymianie na FB 6 (przeczytaj dokładnie moje posty)😉


Poziom 36, Guru *
  • 4905
  • 10571
  • 187

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27 przykre, że dosłownie 2 zasady tym rządzą, a tak trudno je zapamiętać...Ilu problemów by można uniknąć....