- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@LARGO to że przy 300 nie dostanie się FB 6 to wiadomo, tyle że większość kolegów na NO pisze że się nie da bez podnoszenia prędkości, nawet Ci co mają łącze 1 Gb. W tym temacie i kilku innych jest przypadek tego problemu, więc nasuwa się pytanie, o co chodzi? Czyżby Orange zaczęło różnie traktować klientów, jednym damy drugim nie (może poszli w ślady innego francuskiego operatora?) 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Ciekawe ... A próbowali przez stronę lub sprawdzić w salonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@LARGO możesz sam poczytać, próbowali wszystkich możliwości, nawet składali reklamacje i nic to nie dało...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@orwood27 jak tam sytuacja u Ciebie, coś drgnęło w temacie? Zobacz druga osoba na forum której podobno udało się dostać FB 6 bez podnoszenia prędkości 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Fatalnie. Okazało się, że oprócz braku funboxa warunki na umowie były inne niż negocjowane z konsultantką.
Zero kontaktu, mimo pozostawienia numeru do kontaktu i obiecanego kontaktu z menadżerem reklamacji.
Więc wypowiedziałem obie umowy. Reklamowałem i pisałem skargi, jedyne co mi odpisywało to automaty.
Dzisiaj dopiero zakończył się proces reklamacji i próbowałem zrobić nowe zamówienie samemu, to wywala mi błąd i się nie da. Ech, Orange ty to nie masz skrupułów marnować czas i nerwy swoich klientów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@orwood27Prawdopodobnie zasoby na których pracowały te usługi nie zostały zwolnione. Oficjalnie w bazach danych figurują jako aktywne/jeszcze nie zdjęte fizycznie. ja bym się przeszedł do BOK-u i wyjaśnił całą sprawę. Weź wszystkie dokumenty i umowy i wyłóż, że zaszła omyłka w poprzednich wersjach usług i skoro Operator nie mógł z jakichś powodów naprawić błędów, to jedyną opcją jaką Ci zasugerowano było rozwiązanie umów w trybie reklamacyjnym. Teraz chcesz uporządkować całą sprawę i od początku po starych zasobach dołączyć to, co powinieneś mieć. Jak trafisz na konsultanta, który zrozumie w czym rzecz załatwisz sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Ok, teraz bez problemu mi dołączyli funboxa 6 do tej samej prędkości, dorzucili nawet porządną zniżkę do pakietu love (czyli jak ostatnio xd).
Potwierdziłem na infolinii i osobno na chatcie, wymiana urządzenia została zaznaczona w zamówieniu i warunki się zgadzają z zaproponowanymi.
Zgaduję, że procedury się zmieniły i nie mają już deficytu urządzeń, albo widzą moją historię skarg i reklamacji i idą mi na rękę...
Ale mając na uwadze, że ostatnio też miało być równie fajnie, a wyszło jak wyszło:
pozostaje czekać na umowę, która tym razem najpierw dokładnie przeczytam i sprawdzę, czy są wszystkie urządzenia zanim cokolwiek podpiszę ~~
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@orwood27 to super że w końcu się udało, masz rację najpierw wszystko dokładnie sprawdź i przeczytaj żeby nie było niedomówień, ale miejmy nadzieję że tym razem wszystko będzie grało i będziesz zadowolony 🙂. Zdaj relację po wszystkim, czekamy.
Edit.
Jednak miałem rację, żeby anulować przedłużenie i pisać reklamację, nie zrażać się i uparcie dążyć do celu 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Połowiczny sukces - Funbox 6 przyszedł !
Czego znowu nie było, to rabatów na umowie tylko standardowe stawki, więc odesłane.
Już nabija mi się opłata za 20 minutowe połączenie z obsługą klienta, bo zlecenie było składane "w trybie awaryjnym" i nie potrafią dojść do szczegółów.
__________
Wpis poddany edycji - Rafał