Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta


Poziom 29, Specjalista
  • 1718
  • 4039
  • 64

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@LARGO to że przy 300 nie dostanie się FB 6 to wiadomo, tyle że większość kolegów na NO pisze że się nie da bez podnoszenia prędkości, nawet Ci co mają łącze 1 Gb. W tym temacie i kilku innych jest przypadek tego problemu, więc nasuwa się pytanie, o co chodzi? Czyżby Orange zaczęło różnie traktować klientów, jednym damy drugim nie (może poszli w ślady innego francuskiego operatora?) 😕


Poziom 18, Komentator
  • 56
  • 125
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Ciekawe ... A próbowali przez stronę lub sprawdzić w salonie?


Poziom 29, Specjalista
  • 1718
  • 4039
  • 64

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@LARGO możesz sam poczytać, próbowali wszystkich możliwości, nawet składali reklamacje i nic to nie dało...


Poziom 29, Specjalista
  • 1718
  • 4039
  • 64

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27 jak tam sytuacja u Ciebie, coś drgnęło w temacie? Zobacz druga osoba na forum której podobno udało się dostać FB 6 bez podnoszenia prędkości 🤔


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Fatalnie. Okazało się, że oprócz braku funboxa warunki na umowie były inne niż negocjowane z konsultantką.

Zero kontaktu, mimo pozostawienia numeru do kontaktu i obiecanego kontaktu z menadżerem reklamacji.

Więc wypowiedziałem obie umowy. Reklamowałem i pisałem skargi, jedyne co mi odpisywało to automaty.

 

Dzisiaj dopiero zakończył się proces reklamacji i próbowałem zrobić nowe zamówienie samemu, to wywala mi błąd i się nie da. Ech, Orange ty to nie masz skrupułów marnować czas i nerwy swoich klientów...


Poziom 29, Specjalista
  • 1718
  • 4039
  • 64

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27  próbuj i ciśnij ich do skutku @Morciak  też miał problemy ale się udało, z mojej strony pozostaje życzyć Ci cierpliwości i powodzenia.


Poziom 36, Guru *
  • 4452
  • 9215
  • 149

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27Prawdopodobnie zasoby na których pracowały te usługi nie zostały zwolnione. Oficjalnie w bazach danych figurują jako aktywne/jeszcze nie zdjęte fizycznie. ja bym się przeszedł do BOK-u i wyjaśnił całą sprawę. Weź wszystkie dokumenty i umowy i wyłóż, że zaszła omyłka w poprzednich wersjach usług i skoro Operator nie mógł z jakichś powodów naprawić błędów, to jedyną opcją jaką Ci zasugerowano było rozwiązanie umów w trybie reklamacyjnym. Teraz chcesz uporządkować całą sprawę i od początku po starych zasobach dołączyć to, co powinieneś mieć. Jak trafisz na konsultanta, który zrozumie w czym rzecz załatwisz sprawę


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Ok, teraz bez problemu mi dołączyli funboxa 6 do tej samej prędkości, dorzucili nawet porządną zniżkę do pakietu love (czyli jak ostatnio xd).

Potwierdziłem na infolinii i osobno na chatcie, wymiana urządzenia została zaznaczona w zamówieniu i warunki się zgadzają z zaproponowanymi.

 

Zgaduję, że procedury się zmieniły i nie mają już deficytu urządzeń, albo widzą moją historię skarg i reklamacji i idą mi na rękę...

 

Ale mając na uwadze, że ostatnio też miało być równie fajnie, a wyszło jak wyszło:

pozostaje czekać na umowę, która tym razem najpierw dokładnie przeczytam i sprawdzę, czy są wszystkie urządzenia zanim cokolwiek podpiszę ~~

 

 


Poziom 29, Specjalista
  • 1718
  • 4039
  • 64

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27  to super że w końcu się udało, masz rację najpierw wszystko dokładnie sprawdź i przeczytaj żeby nie było niedomówień, ale miejmy nadzieję że tym razem wszystko będzie grało i będziesz zadowolony 🙂. Zdaj relację po wszystkim, czekamy.

Edit.

Jednak miałem rację, żeby anulować przedłużenie i pisać reklamację, nie zrażać się i uparcie dążyć do celu 😁


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Połowiczny sukces - Funbox 6 przyszedł !

 

Czego znowu nie było, to rabatów na umowie tylko standardowe stawki, więc odesłane.

 

Już nabija mi się opłata za 20 minutowe połączenie z obsługą klienta, bo zlecenie było składane "w trybie awaryjnym" i nie potrafią dojść do szczegółów. 

 

__________

Wpis poddany edycji - Rafał