- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa GDZIE JEST DZIECKO ORANGE w pekiecie standart.
Opłata ta miała wynosić: 9,99 PLN miesięcznie a na moim
rachunku opiewa na astronomiczną kwotę: 9 099,54 PLN. Nie rozumiem skąd ta suma.
Dodam jeszcze że doliczono mi do tego abonamentu dopłatę w wysokości: 5 283,60 PLN.
Podsumowując wystawiono mi fakturę na zawrotną kwotę: 14 384,83 PLN.
Używałem tej usługi od dawna i płaciłem za nią 9,99 PLN. Ale podpisałem nową umowę i musiałem odnowić
usługę. Oczywiście zadzwoniłem na infolinię i złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź że skoro używam usługi to muszę za nią płacić i reklamację odrzucono.
POMOCY
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
@SP50 wierz mi, tylko reklamacja pisemna na adres do korespondencji w Skierniewicach z dokładnym opisem sprawy i prośba o pomoc w rozwiązaniu sprawy. Spokojnie i rzeczowo...
. Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice.
Zerknij w apce Mój Orange na specyfikację obciążenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
Odpisałem na e-mil w którym odmówiono mi reklamacji i opisałem sprawę ale czy to wystarczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
Hej @SP50 dokładnie tak jak pisze @agat13 złóż reklamacje pisemnie i wyślij listem poleconym na wskazany adres:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Dział reklamacji
Opisz dokładnie zaistniałą sytuację. Jeśli masz dowody potwierdzających cenę abonamentu i cenęusługi Gdzie jest Dziecko miesiecznie to załącz je do reklamacji.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
Muszę tak zrobić, ale byłem też w placówce i pani wysłał reklamację po raz drugi. Generalnie wszystkich to
bawi i mówią że to niemożliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
@SP50mozesz także napisać w reklamacji do Orange ze wnoszę odwołanie do sprawy nr (spisujesz z odpowiedzi). Zwracam się z uprzejmą prośbą o ponowne przeliczenia rachunku o nr (wpisujesz numer), Jak nie uda ci się załatwić w Orange to możesz zwrócić się do UOKIK i opisać całą zaistniałą sytuację i załączyć dowody np cennik abonamentu i cennik usługi Gdzie jest dziecko oraz załączyć bieżący rachunek z Orange. Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
Byłem UOKIK i pani powiedziała że nic nie mogą zrobić dopóki nie wyczerpie się ścieżka reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
Nie wiem czemu ale jakoś Ci nie wierzę. Na rachunku jest zwykle dokładnie opisane co i za co. Może pokaż zdjęcie rachunku? Oczywiście dane osobiste zasłoń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
@SP50 mozesz także napisać w reklamacji do Orange ze wnoszę odwołanie do sprawy nr (spisujesz z odpowiedzi). Zwracam się z uprzejmą prośbą o ponowne przeliczenia rachunku o nr (wpisujesz numer). 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POMOCY !! GIGANTYCZNY RACHUNEK
@Pablo5napisał(-a)@SP50mozesz także napisać do UOKIK i opisać całą zaistniałą sytuację i załączyć dowody np cennik abonamentu i cennik usługi Gdzie jest dziecko oraz załączyć rachunek z Orange. Pozdrawiam 🙂
Bez ceregieli, skoro bok odrzuca reklamację, ewidentna usterka systemu Orange, przy tak sporej kwocie, skorzystać z rzecznika praw konsumenta i sprawa do sądu, pisanie reklamacji i wysyłanie pocztą, będzie mało skuteczne 😎
- « Poprzedni
- Następny »