- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
ile miesiecy trzeba zglaszac bledy w rozliczeniach zeby w koncu wszystko dzialalo dobrze to juz 5 faktura ktora reklamuje i pewnie kolejny raz dostane korekte jeszcze 19 miesiecy czy az tyle razy trzeba bedzie dzwonic pisac ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
@Robert11, jeśli można dopytać, jaką usługę błędnie system nalicza ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
dolicza mi uslugi ktore powinny byc wylaczone np ubezpieczenia poprzedni miesiac nie dolicza mi ulg np w tym miesiacu za laczenie uslug a jeszcze poprzedni niedoliczono mi rabatow i wlaczono schodki ktore wylaczylem zaraz po wlozeniu kart do telefonow tez dostalem zwrot pieniedzy 🙂 wiec ciekawie jest a w pierwszej fakturze wlaczyliscie mi telewizje w internecie mobilnym wlaczacie mi uslugi ktore mialy byc wylaczone albo ktorych wogle nie zamawiam jestem ciekaw co w kwietniu bedzie
mam w sumie 12 uslug i moze w tym problem ze za duzo i wasz sytem ksiegowy nie wyrabia z poprawnym liczeniem albo staracie sie wcisnac na sile dodaktowe oplaty i myslicie ze klient nie zauwazy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
Zaloguj się na konto przez Mój Orange i dopytaj na CZACIE czy usługi o które pytasz są wyłączone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
robilem to 🙂 potwierdzenie mam ze jest wylaczone zapisuje nawet imie i nazwisko konsultanta a na fakturze jest wlaczone 🙂 wiec ciekawie jest jestem juz 8 lat z Wami a takie jazdy od grudnia mam jak przedluzylem duza ilosc numerow 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
Jeśli sytuacja się powtórzy moja propozycja jest następująca - Złożenie Reklamacji , ale w formie pisemnej z opisem sytuacji i wysłanie na adres:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
A co do reszty spraw, zawsze powinno być potwierdzenie dokonania zlecenia. Wiele usług można aktywować klikając w różne przyciski na stronie www bez dodatkowej autoryzacji po zalogowaniu się do sieci komórkowej.
A co do reszty spraw - niestety nikt na forum nie ma wglądu w dane więc nikt się nie odniesie się do tego. A tak to reklamuj do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
reklamacje reklamacjami ale postepowanie orange jest nie fer a szkoda, to jest moje ostanie przedluzenie uslug z lekka obawa mysle o kolejnych 19 miesiacach ktore musze jeszcze byc w orange
nie jestem od wczoraj w orange i nie klikam gdzie popadnie a co do reklamacji to nie wiem czy to takie fajne co miesiac sprawdzac co znowu nie tak
schodki odrazu po wlozeniu karty zostaly wylaczone smsem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
haha dostalem 80 zl zwrotu za ten miesiac blednie naliczony rabat i tak mam co miesiac kwoty od 50 do 100 mi zwracacie
Ludzie czytajcie faktury szczegolnie jesli macie kilka uslug wlasnie kolejna reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona znowu wina orange
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »