- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
https://nasz.orange.pl/t5/custom/page/page-id/HerosiOrange - tutaj masz napisane kim są Herosi Orange. Dopisuję, ponieważ wydaje mi się, że do kolegów wyżej zwracasz się jakby byli pracownikami.
Niestety w Twoich opisach nie ma szczegółów, przez to na forum ciężko się odnieść dlaczego masz większe faktury. Co do usługi "Nie chcę schodków" spróbuj sprawdzić, jaki jest jej status w Mój Orange. W samej odpowiedzi na reklamację jest informacja o tym co jest przyczyną? Czy tylko informacja o rozwiązaniu samym i zwrocie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
odpisuje do pracownikow Orange bo sa tu tacy ktorzy to czytaja 🙂 a nie do Fanboy Orange 🙂 co do przyczyny tak blednie naliczona kwota na fakturze poprostu rabat sie nie wlaczyl 🙂 nie szukalem rozwiazania tylko chcialem sie podzielic jak Orange traktuje stalych kilentow ktorzy maja duzo uslug wlaczonych od 4 miesiecy nie umieja prawidlowego naliczania faktur ustawic lub niechca i tyle a zwroty pieniedzy sa z tytulu wlaczania niechcianych uslug badz na prosbe klienta czyli mnie nie wylaczonych na czas jesli ludzie nie czytaja faktur dokladnie to potem placa po 10 po 20 zl dodatkowo przy 11 uslugach to sie robi spora kwota
Ach jeszcze kwestia czatu probowal ktos kiedys cos zalatwic przez czat w czasie krotszym niz 30 minut tez duzo razy dostalem odpowiedz( nie da sie )a jak dzwonie zawsze sie da ustawic badz poprawic dziwna sprawa z tym czatem powinien byc video chat Emotikon: Szczęśliwy albo dla oszczednosci skype zalozyc dla pracownikow chociaz za transfer danych moze bedzie trzeba placic dodatkowo kto wie (siec numer 1 moze ktos mi powiedziec w czym bo w liczbie abonentow chyba juz nie predkosc internetu tez nie moze jest cos oczym niewiem i to nadal siec numer 1) z gory dziekuje za odpowiedz o sieci numer 1 Emotikon: Szczęśliwy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
jesli klient 3 razy zglasza ze cos jest nie tak z naliczaniem faktur to chyba wypadaloby przy nastepnej zwrocic uwage czy wszystko jest ok chyba ze ma sie klienta gleboko w powazaniu to chyba sieci powinno zalezec na tym zeby klient byl zadowolony Ciekawe co bys zrobil jakbys mial za duze rachunki za prad i zglaszal to co miesiac czy bys sie nie wkurzyl 🙂 moze bys byl dobroduszny i olał sprawe bo masz duzo pieniedzy
mam nadzieje ze bedzie takie prawo po 3 pozytywnie rozpatrzonych reklamacjach rozwiazanie umowy z winy operatora ze nie umie dotrzymac warunkow umowy wtedy wszystkie sieci bardziej by sie staraly
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatnosci i usługi
@Robert11, jeśli problem nie zniknie, wyślij pisemną reklamację z dokładnym opisem. Powinno pomóc, ale poczekaj na zamknięcie aktualnych zgłoszeń.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »