Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatnosci i usługi


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 28
  • 0

Płatnosci i usługi

ile miesiecy trzeba zglaszac bledy w rozliczeniach zeby w koncu wszystko dzialalo dobrze to juz 5 faktura ktora reklamuje i pewnie kolejny raz dostane korekte jeszcze 19 miesiecy czy az tyle razy trzeba bedzie dzwonic pisac ??

15 ODPOW. 15

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Płatnosci i usługi

@Robert11, jeśli można dopytać, jaką usługę błędnie system nalicza ?


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 28
  • 0

Płatnosci i usługi

dolicza mi uslugi ktore powinny byc wylaczone np ubezpieczenia poprzedni miesiac  nie dolicza mi ulg np w tym miesiacu za laczenie uslug a jeszcze poprzedni niedoliczono mi rabatow i wlaczono schodki ktore wylaczylem zaraz po wlozeniu kart do telefonow tez dostalem zwrot pieniedzy 🙂 wiec ciekawie jest a w pierwszej fakturze wlaczyliscie mi telewizje w internecie mobilnym wlaczacie mi uslugi ktore mialy byc wylaczone albo ktorych wogle nie zamawiam jestem ciekaw co w kwietniu bedzie

 

mam w sumie 12 uslug i moze w tym problem ze za duzo i wasz sytem ksiegowy nie wyrabia z poprawnym liczeniem albo staracie sie wcisnac na sile dodaktowe oplaty i myslicie ze klient nie zauwazy


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Płatnosci i usługi

Zaloguj się na konto przez Mój Orange i dopytaj na CZACIE czy usługi o które pytasz są wyłączone. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 28
  • 0

Płatnosci i usługi

robilem to 🙂 potwierdzenie mam ze jest wylaczone zapisuje nawet imie i nazwisko konsultanta a na fakturze jest wlaczone 🙂 wiec ciekawie jest jestem juz 8 lat z Wami a takie jazdy od grudnia mam jak przedluzylem duza ilosc numerow 🙂


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

Płatnosci i usługi

Jeśli sytuacja się powtórzy moja propozycja jest następująca - Złożenie Reklamacji , ale w formie pisemnej z opisem sytuacji i wysłanie na adres:

 

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Płatnosci i usługi

W zależności od taryfy w pierwszym niepełnym okresie nie zawsze się dostaje pełen pakiet na internet. Więc schodki mogą być włączone od razu.

A co do reszty spraw, zawsze powinno być potwierdzenie dokonania zlecenia. Wiele usług można aktywować klikając w różne przyciski na stronie www bez dodatkowej autoryzacji po zalogowaniu się do sieci komórkowej.

A co do reszty spraw - niestety nikt na forum nie ma wglądu w dane więc nikt się nie odniesie się do tego. A tak to reklamuj do skutku.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 28
  • 0

Płatnosci i usługi

reklamacje reklamacjami ale postepowanie orange jest nie fer a szkoda, to jest moje ostanie przedluzenie uslug z lekka obawa mysle o kolejnych 19 miesiacach ktore musze jeszcze byc w orange

 

nie jestem od wczoraj w orange i nie klikam gdzie popadnie a co do reklamacji to nie wiem czy to takie fajne co miesiac sprawdzac co znowu nie tak

schodki odrazu po wlozeniu karty zostaly wylaczone smsem


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Płatnosci i usługi

Można też w różnych serwisach www/mobilnych sprawdzać status włączonych usług. Bo póki co piszesz o włączeniu błędnych usług lub brak aktywacji właściwych. Błąd w rozliczeniu byłby jakby policzyli Ci błędną stawkę vat czy błędne byłoby podsumowanie. Bo mam nadzieję, że ktoś w Orange nie usuwa samych objawów (błędna kwota na fakturze) a także przyczyny (błędy w usługach).

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 28
  • 0

Płatnosci i usługi

haha dostalem 80 zl zwrotu za ten miesiac blednie naliczony rabat i tak mam co miesiac kwoty od 50 do 100 mi zwracacie

 

Ludzie czytajcie faktury szczegolnie jesli macie kilka uslug Emotikon: Szczęśliwy wlasnie kolejna reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona znowu wina orange