- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Anonim No to widać, że coś jest nie tak z moim kontem. Ja miałem do tej pory sposób płatności "Polecenie zapłaty", ale z tego spasowałem, tzn. skasowałem polecenie w banku, bo jest mi wygodniej płacić kartą kredytową. Za ostatnie dwie faktury bez problemu płaciłem jednak online, mimo że nadal domyślną formą jest "Polecenie zapłaty". na mojej fakturze, czy to odczytanej w Adobe Reader, czy w Foxit nie ma tego przycisku do płatności online, więc widać, że faktura jest generowana inaczej, niż w twoim przypadku.
Nie pozostaje mi nic innego, jak zgłosić problem na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@sobmar, na fakturze powinien być odnośnik do linku na połączenie z konsultantem ( i nie tylko), albo zrobisz to bezpośrednio przez czat z zakładki Kontakt
Na koncie jest możliwość rezygnacji z tej formy, którą Ty wybrałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@sobmar napisał:
Pokaż szczegóły(...) na mojej fakturze, czy to odczytanej w Adobe Reader, czy w Foxit nie ma tego przycisku do płatności online, więc widać, że faktura jest generowana inaczej, niż w twoim przypadku.
Nie pozostaje mi nic innego, jak zgłosić problem na infolinii.
Tak, nie wszystkie faktury będą posiadać taki przycisk. Chyba tylko te, które są w jakimś stopniu związane z usługami stacjonarnymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Anonim Niestety nie ma takiej opcji. Mam tylko widoczną formę, bez możliwości edycji. Mogę tylko edytować typ faktury (elektroniczna/papierowa). A jeśli chodzi o czat, to tak jak pisałem wcześniej - kazali mi się kontaktować z infolinią techniczną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@sobmar, to jest zatem konieczne-510100100-płatne!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Anonim Skończyło się na tym, że odesłano mnie na *900 do Orange Expert (jedyne 1,99 PLN za minutę 😉 ), gdzie przyjęli zgłoszenie i będą wyjaśniać. A potem zakładam, że czeka mnie wysłanie pisma o zwrot opłata za kontakt z infolinią. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
To ci eksperci (znaczy, że w "normalnym" BOK-u pracują telefoniści a nie eksperci) są aż tak drodzy?!
To cos jak ze służbą zdrowia - chcesz się szybko wyleczyć, to do prywatnego lekarza...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś