Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatność on-line

Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line


@Piotrekk85napisał(-a)
To jest infolinia wsparcia do urządzeń spoza oferty Orange

@Piotrekk85, albo ja czegoś nie rozumiem, albo sam "namieszałeś" teraz.

@sobmarowi podałem nr a oni odesłali "do ekspertów". Przecież stoi oferta jak byk, czy namalowane wrotaEmotikon: Język Czysta kpina, żeby tak klienta potraktować. To w razie czego pytam, do czego Herosi są potrzebni? Do nabijania kabzy operatorowi, a konsultantom upały szkodzą? Ktoś upadł na mózg, bo aż się we mnie zagotowało!!! Czyżby mnie padło coś na ten tego???

sobmar.PNG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Płatność on-line

Na forum nie zweryfikujemy jak przebiegała rozmowa. Jeśli ktoś potrzebował pomocy z obsługą komputera, to mógł zostać odesłany na *900.
Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

Być może tak było. Ale tylko @sobmar jest w stanie potwierdzić, lub zaprzeczyć. Mogę tylko od siebie dodać, iż ani prostym językiem, ani zawiłą rozmową na tzw. okrętkę, niektórzy nie są w stanie pojąć, co autor rozmowy z konsultantem miał na myśli. Trzeba wołać "eksperta"Emotikon: Język


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Płatność on-line


@sobmarnapisał(-a)

@Anonim Skończyło się na tym, że odesłano mnie na *900 do Orange Expert (jedyne 1,99 PLN za minutę 😉 ), gdzie przyjęli zgłoszenie i będą wyjaśniać. A potem zakładam, że czeka mnie wysłanie pisma o zwrot opłata za kontakt z infolinią. 😉


Co tu mogą wyjaśnić eksperci od "urządzeń spoza oferty Orange"???


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Płatność on-line

Podstawowa obsługa też jest. Może inaczej przebiegała rozmowa. Ciężko to wyjaśnić.
Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line


@Piotrekk85napisał(-a)
Podstawowa obsługa też jest.

A co oni mogą zrobić z działaniem portalu Orange Ci eksperci z"*900"  jak autor nie może opłacić faktury on-linie z poziomu Mój Orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Płatność on-line

Tak jak każdy doradca BOK może przesłać zgłoszenie do osób zajmujących się portalem. Jest możliwość pobrania logów i naprawy (o ile błąd po stronie Orange a nie np. ustawień przeglądarki).
Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

A BOK nie mógł od razu przyjąć zgłoszenia tylko odbijanie piłeczki po wszystkich infoliniach ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Płatność on-line

Mógł. Ale nie znamy przebiegu rozmowy. Może ktoś to przestawił jako problem z obsługą komputera - takiego wsparcia nie ma na *100.
Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

A może autor ma problem z obsługa konta Mój Orange i dlatego nie może opłacić faktury ?

 https://www.orange.pl/omnibook/platnosci-elektroniczne#